Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spellemannskandalen


davidsen

Anbefalte innlegg

Vi har vel alle våre hyss å svare for, men når man harselerer med hudfargen til prisutdeleren på direktesendt fjernsyn med èn million seère (eller deromkring) så må man regne med en smule pepper i ettertid. Uansett så har vel Herr Plumbo insett mer enn andre hvilken tabbe dette var, så la nå fyren leve med skammen, så kan vi andre la livet gå videre.

Som jeg sier, Utspillet var dumt og lite gjennomtenkt. Det er sånt som kan være morsomt hvis man kjenner hverandre veldig godt, og er i et lite festlig lag. Tabbe er riktig ord, men jeg tror de fleste av oss i ettertid greier å se at dette ikke var ment som en krenkelse eller fornærmelse, men mer en klønete vittighet på feil sted og tid. Nå har jo også Madcongutta gått ut og tilgitt Plumbo helt og fullt, samtidig som de beklager at de også kom med noen skeive bemerkninger. Vel og bra. Da kan vel kanskje resten av Norge komme til hektene igjen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Akk hvilke problemer vi har her i landet.

Det er langt utenfor min fatteevne at noen kan føle seg støtt av dette.

Seriøst, "vondt i magen" osv, folk er jo helt ute av synk.

Alt i alt så var det bare et dårlig ordspill og dermed en klein morsomhet.

Dette er gull for media, intet annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen har nevnt det før i tråden, men hvis du ser på klippet når Lars-Erik forteller vitsen, ler Madcon, men i det de begynner å bue, blir de helt "wtf, jævla idiot", og går av scenen...

http://www.youtube.com/watch?v=_VCd8rmN4Os

Madcon ler ja, men da de hører spredt buing fra noen i publikum snur de på flisa og blir såååååå "fornærmet". For meg ser det mer ut som om de utnytter en dårlig spøk til egen vinning. Ved å snu sin reaksjon til negativ får de publikums og seernes sympati, og det kan jo være greit når de forsøker å selge plater!?!

Nei, dette får Madcon bare tåle etter alle de "rasistiske" uttalelsene de har kommet med selv i diverse TV programmer. Lurer på om deres uttalelser ble diskutert like heftig her og i media den gang de falt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det negativt å være en "mokkamann"? Betyr det egentlig noe mer enn at noen er mørke i huden? Greit, dårlig timing og dårlig vits, men jeg visste ikke at det var så jævli flaut å være brun i huden at det skal få sånne reaksjoner. Sutrebikkjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.