Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spellemannskandalen


davidsen

Anbefalte innlegg

Hey, folkens!

Se for dere følgende scenario:

Plumbo har nettopp blitt kalt opp til scenen for å motta prisen for årets hit. Mens de er på vei sier gutta i Madcon at nå er en gjeng møkkamenn på vei.

Hva hadde så skjedd?

Jeg er rimelig sikker på at absolutt INGENTING hadde skjedd...

Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror nok denne saken får mest negativ innvirkning for madcom og kaizers.

Litt dumt for sistnevnte at det muligens vil få følger for hele gruppen pga noe en hjernedau dass finner på. (kun patetiske personer som sparker en som allerede ligger nede).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tshawe: "Jeg vet vi har hele norge bak oss" Ehm, Nei. Kjenner jeg begynner å bli pisslei av disse brølapene som skriker seg opp bare man sier noe som kanskje, muligens kan insuinere at de ikke er hvit, men ser helt klart retten til å kalle vestlige for, vel det Tshawe har kalt ca alle bleikingene i norsk underholdningsbransje.

Og så ta så av for Mokka og da? lurer på om det at de tar det helt ut av proposjoner er et lite forsøk på en Timbuktu?

Selvfølgelig vil vel folk argumentere med at "jammen, det Madcom har sagt tidligere er jo sagt med et glimt i øyet", noe som plumbos kommentar og var gjort, Jeg vil si at med uttalser i ettertid så er det madcom som fremstår som rasistene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det brenner veldig akkurat nå, men med mindre Plumbo blir nektet deltakelse i Melodi Grand Prix tror jeg ikke noe av dette vil telle negativt for noen av dem i det lange løp.

Det som er mest trist er at de som vant spellemannpriser ikke får den oppmerksomheten de fortjener på grunn av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men med "Møkkamann" og "Nå gir vi jernet" (Ski-VM-låta fra i fjor) har de nådd ut til et litt bredere publikum da disse låtene ikke er fullt så harry som det meste annet de har, og om "Ola Nordmann" følger i samme spor kan det også fort føre til en bredere publikumsmasse.

Om de deltar vil de nok også få en del omtale i form av diskusjoner og synsing om hvorvidt det er riktig å la åpenbare rasister få delta i MGP.

At det vil virke positivt uansett om de får delta eller ikke er jo åpenbart, men hva som blir mest positivt er jo ikke godt å vite. Jeg vet hvertfall at jeg blir litt oppgitt over landet vi lever i dersom de blir nektet deltakelse i MGP pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatet både Plumbo og Kaizers før dette skjedde, og hater begge bandene mer i dag. Latterlig utsagn av han Plumbo-dusten, men enda mer på trynet av Kaizers-Terje å skulle leke moralist ved å helle øl over ham mens han faktisk står og beklager seg. Håper han blir tvunget til å komme med en formell unnskyldning, akkurat som denne fjotten som ikke tenkte seg om før han åpna kjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste er enige om følgende:

1. Plumbo vokalisten kom med en lite gjennomtenkt sleivkommentar, som sikkert ikke var vondt ment. Var bare ufattelig dårlig timing, og som sagt veldig lite gjennomtenkt. Han og bandet får selv slite med denne kommentaren i uoversiktlig fremtid.

2. Madcon kan bare klappe igjen brødsaksa og slutte å leke fintfølende og stigmatisert, siden de selv gir andre kjendiser, handicappede og andre minoriteter mer eller mindre ufine skjellsnavn.

3. Kaizersgitaristen gjorde et om mulig ennå mindre gjennomtenkt stunt for å forsøke å havne 2 sek i rampelyset. Lei av å stå i skyggen av Ottesen? Herved klassifisert som riksdust.

4. Ufattelig politisk korrekte Twittersurrehuer som Barbie og feilvare-Ken, Hr Eidsvåg, o.l. kan vel jøssenamn holde munn. Er nok ikke noe problem å dra frem diverse teite uttalelser/flauser noen av dem har gjort før og satt dem litt i gapestokken heller.

...kan vi fortsette med livene våre nå?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.