Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

En liten rettelse- en egen coilsplit- bryter er ikke bestemt. Trolig dropper vi det, det blir jo coilsplit på femveisvenderen.

Et godt eksempel på hvorfor vi ikke har lagt ut veldig mye detaljer. Ting blir fort feil og misforstått. I dette tilfellet var det altså jeg som misforstå. Det blir fort veldig mye fram og tilbake med tilhørende forvirring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten rettelse- en egen coilsplit- bryter er ikke bestemt. Trolig dropper vi det, det blir jo coilsplit på femveisvenderen.

Et godt eksempel på hvorfor vi ikke har lagt ut veldig mye detaljer. Ting blir fort feil og misforstått. I dette tilfellet var det altså jeg som misforstå. Det blir fort veldig mye fram og tilbake med tilhørende forvirring.

Coilsplit er jo en enkel mod å gjøre selv.

Feil og misforstått er helt greit - bedre med en morsom prosess med feil og misforståelser enn ingen prosess - brød og sirkus til folket :D

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aarghhhh...... :ninja:

Kjenner det blir sånn suuug her nå. Selv om Strat ikke er greia mi, så føler jeg liksom på at dette blir en gitar man bare må ha, fordi det er GN gitaren, fordi den blir unik, fordi det kanskje aldri blir produsert flere, og så blir den enda mer unik... går det forresten ann... unik - unikere - unikest..... B)

Er det påmelding noe sted ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aarghhhh...... :ninja:

Kjenner det blir sånn suuug her nå. Selv om Strat ikke er greia mi, så føler jeg liksom på at dette blir en gitar man bare må ha, fordi det er GN gitaren, fordi den blir unik, fordi det kanskje aldri blir produsert flere, og så blir den enda mer unik... går det forresten ann... unik - unikere - unikest..... B)

Er det påmelding noe sted ??

Ikke enda, men det kommer nok etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som heller ikke får min "nåååå" kjenner savnet. Vi tror at hvis vi pensler ut dette alt for tynt, så blir mange lei, og da får vi ikke solgt noen. Vi trenger en gitar i hendene, en pris som i det minste er rimelig sikker, og noen avtaler i boks før vi kan åpne opp for bestilling.

Slik det ser ut nå, vil fabrikken ha et visst antall gitarer i bestilling før de vil produsere. Det er ikke snakk om 12, men flere titalls. Det er det vel ikke feil å røpe. Derfor er vel problemstillingen heller at det er et krav om for mange gitarer forhåndsbetalt enn at det blir en knapphet om produktet.

Men for å få de som leser til å tenke litt- når hadde du sist mulighet til å kjøpe et produkt der konstruktør, grossist og detaljist ikke skulle ha noe for å selge deg varen? Du betaler altså for:

- Produksjon

- Noen få kroner til vår mann i Kina

- Noen kroner til GitarNorge

- Frakt

- Toll og avgifter

- Kostnader knyttet til utsendelse og administrasjon, der de som driver med det gjør det gratis.

Det er jeg sikker på at det er mange som selger gitarer sliter med å matche. Gjør de det, er de dumme, da de gjerne bør ha en fortjeneste inne i bildet. Det har faktisk ikke vi.

Gitt antall gitarer, er jeg ganske sikker på at dette også er en "once in a lifetime"- sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om det er skulle være noe problem å bli kvitt et tjuetalls gitarer sånn på rappen, og så vet jeg ikke om det er kurant å ha noen få på lager for salg til etternølere eller fremtidige medlemmer? Innen rimelighetens grense selvfølgelig med tanke på antall på lager og over hvor lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.