Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold - Nightmare


Eddy

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som er tragisk, er det faktum at folk som skriver at bandet suger så hardt og at de kan gå og henge seg elns, bare er ute etter å skape en krangel/intens "diskusjon" eller no slikt.

Hvorfor ville de ellers brydd den feite ræva si med å poste på en tråd omhandlet dette bandet som de hater så sterkt?

:lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er tragisk, er det faktum at folk som skriver at bandet suger så hardt og at de kan gå og henge seg elns, bare er ute etter å skape en krangel/intens "diskusjon" eller no slikt.

Hvorfor ville de ellers brydd den feite ræva si med å poste på en tråd omhandlet dette bandet som de hater så sterkt?

aceshigher.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr vel "CRY!".

EDIT: Håper forresten de får en vokalist med litt mer baller, og litt mer vreng på gitarer.

EDIT2: Fett at Portnoy viser litt av sine skills i Danger Line.

EDIT3: Natural Born Killer er reprise av Almost Easy.

EDIT4: God Hates Us har et riff som er nokså likt noe Mastodon har lagd.. 01.40

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metal-paradokset: Alt må være originalt, men alt må være "ekte metal". Liker metalfolk noe, eller er det bare good fun å kritisere alle og slenge dritt om alt som ikke treffer det musikalske knappenålshodet som oppnår tilstrekkelig kredibilitet?

Tilbake til sak: Jeg elsket bandet i tiden etter City of Evil, men har mistet lysten på både det og det aller meste av metal siden. Jeg kan likevel høre på de gamle låten å få en nostalgisk glede av det. Jeg hører på andre låta, og det skal forundre meg grundig om jeg gidder å høre hele plata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god gitarist men faen så kvalm vokalist

Gitaristen har blitt sjukt god i det siste!

Vil tippe at de som sier vokalisten "suger" ikke har sett DVD'en Avenged Sevenfold Live In Lbc, tror nok denne vil endre oppfatningen av bandet til mange! Syntes de er knallbrae nå, selv om jeg ikke klarte de før!

DvD'en viser hvor flink M.shadows er til å synge (uansett hvor mye du hater stemmen hans, er han fortsatt sykt flink), hvor god Synnester Gates(?) har blitt og hvor presist Han og Han andre gitaristen spiller sammen. Ikke minst samspillet og showet i bandet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.