Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold - Nightmare


Eddy

Anbefalte innlegg

Synes faktisk ikke Avenged Sevenfold er så ille, kommer sikkert til å kjøpe den nye plata. Er ikke så glad i core-perioden som "død", synes faktisk de har utviklet seg til det bedre på de 2 forrige platene. Så er jeg litt spent på hva Mike Portnoy har fått spilt inn, vet at fyren behersker trommene helt greit, håper bare at han har fått litt fritt spillerom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes faktisk ikke Avenged Sevenfold er så ille, kommer sikkert til å kjøpe den nye plata. Er ikke så glad i core-perioden som "død", synes faktisk de har utviklet seg til det bedre på de 2 forrige platene. Så er jeg litt spent på hva Mike Portnoy har fått spilt inn, vet at fyren behersker trommene helt greit, håper bare at han har fått litt fritt spillerom også.

Nja, å påstå at jeg er "glad" i noe som helst av Avenged Sevenfold blir å dra den litt langt. Vanvittig intetsigende fjortiss-metall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt litt av Avenged Sevenfold tidligere, og med unntak av "Afterlife" så har jeg ikke blitt veldig overbevist, mye pga vokalen. Har dog nettopp satt på Nightmare-plata, og skal bli spennende å se hvor langt jeg kan høre før jeg går lei/finner noe jeg misliker. Begynner i hvertfall veldig bra. Synes Nightmare var en tøff låt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan det går an å ikke like vokalen i A7X...

Det er en veldig spesiell stemme, og den er jo bare helt rå! Antar at det er en tilvenningssak, akkurat som alt annet, men om man absolutt skal gå inn for å ikke like låtene, så hjelper det vel ikke stort...

Skal jeg være ærlig, så digger jeg de eldre Avenged Sevenfold låtene, og ikke minst så var live-opptredenen i LBC toppers, men dette nye albumet har ikke overbevist meg helt på de 2 sangene jeg har hørt så langt... Nightmare var helt greit. Begge var helt greit egentlig, men det holder ikke synes jeg. Det bør være noen sanger som jeg vil sette på igjen og kanskje lære noen riff av, hvis ikke så blir jeg meget skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk ikke Avenged Sevenfold er så ille, kommer sikkert til å kjøpe den nye plata. Er ikke så glad i core-perioden som "død", synes faktisk de har utviklet seg til det bedre på de 2 forrige platene. Så er jeg litt spent på hva Mike Portnoy har fått spilt inn, vet at fyren behersker trommene helt greit, håper bare at han har fått litt fritt spillerom også.

Mener du at han bare er en helt grei trommis, eller det at han behersker spillestilen til A7X helt greit?

Mike Portnoy ansees vel som en av de beste trommisene i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan det går an å ikke like vokalen i A7X...

Det er en veldig spesiell stemme, og den er jo bare helt rå! Antar at det er en tilvenningssak, akkurat som alt annet, men om man absolutt skal gå inn for å ikke like låtene, så hjelper det vel ikke stort...

Akkurat som at jeg ikke skjønner hvordan ikke er mulig å like death metal, eller hvordan det ER mulig å like A7X...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unektelig en god trommis, men er ikke overbegeistret for ham. Blir liksom litt for mye av det gode.

Har for øvrig fullført skiva. Har hørt mye som er dårligere, både musikkmessig og vokalmessig. Har også hørt mye som er bedre. Kommer ikke til å kjøpe plata, men den kan sikkert få noen fler gjennomhøringer på spotify når jeg er i metallhumør (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.