Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold - Nightmare

Eddy

Anbefalte innlegg

Vel, Avenged Sevenfold slepper ut ny plate på Tirsdag, og er allereie ute med to av låtene som singlar. Det er ingen som har posta det her så tenkte eg kunne introdusere det for dei som ikkje har fått det med seg. Riffinga i begge songane er heilt konge, pluss veldig kule soloar. Shadows har til og med klart nokre ok tekstar.

Edit: Heile albumet ligg no på spotify.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Leste et sted at det er The Rev som skrev Nightmare før han døde, skal ikke si dette sikkert, men vi vet jo alle at han var en flink låtskriver.

Ontopic, så.. Jeg syns hvertfall Nightmare er en utrolig kul låt. Gleder meg til albumet kommer, og blir spennende å se hvordan Mike Portnoy har gjort jobben på albumet, det høres lovende ut foreløpig i alle fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen vennligst skyte vokalisten eller noe slik at vi blir kvitt bandet? Trommisen var ikke nok....

HERREGUD han suger å synge, og det kommer fra en som ikke klarer å synge en tone rett engang!

Saklige er man her, ser jeg :P

Det er ikke tvil om at han kan synge, selv om kanskje ikke du liker stemmen hans, så betyr ikke det at noen fortjener å dø. Og du beviser bare for alle at du er en respektløs person som i det hele tatt kan si noe sånn, når faktisk trommisen er død. Vi mistet en utrolig dyktig trommis, som etter min, og mange andre sin mening, var en av de beste trommisene i dagens musikk.

Når det er sagt, så kan vi jo sørge for at når noen misliker musikken du lager, så er det riktig av dem å mene at du fortjener å dø. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saklige er man her, ser jeg :P

Det er ikke tvil om at han kan synge, selv om kanskje ikke du liker stemmen hans, så betyr ikke det at noen fortjener å dø. Og du beviser bare for alle at du er en respektløs person som i det hele tatt kan si noe sånn, når faktisk trommisen er død. Vi mistet en utrolig dyktig trommis, som etter min, og mange andre sin mening, var en av de beste trommisene i dagens musikk.

Når det er sagt, så kan vi jo sørge for at når noen misliker musikken du lager, så er det riktig av dem å mene at du fortjener å dø. :)

HAN fortjener ikke dø (kanskje, jeg vet ikke), men bandet fortjener å forsvinne fra jordas overflate.

Og ja, jeg er respektløs, og bryr meg ikke det spor om det. Dette er ett fritt forum, og jeg sier nøyaktig hva jeg mener om musikken. Så visst du vil gå å hedre de døde og altmulig, så kos deg.

Og ja, det er sikkert noen som ønsker meg død. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Når man har et så deilig brett låter alt bra! 
    • Det kommer an på så mye, pedaler som støyer, pedaler som suger signal selv i standby, billig uisolert strømforsyning. Jeg har en enkel Gigrig Quartermaster 6, den gjør virkelig underverker 🙂
    • solgte de det som standard tilgjengelig i butikken, gubbe, eller var det spesialbestilt?
    • Jeg bruker fem-syv - litt etter dagsform - pedaler, én splitter-boks og en del kabling. Det har aldri vært et problem. Om du er sånn som meg, og alltid har én boks påslått, trenger du kanskje ikke buffer? Det du mister i diskant kan du ofte ta igjen med litt diskant i ampen. Det jeg legger mest merke til når jeg bruker mange pedaler, uten noen form for buffer eller "velge-boks" (GigRig feks), er at ampene dropper litt i volum. Dette kan du jo også ta igjen med litt volum på ampen. 
    • En god buffer så tidlig i signalkjeden som mulig gjør at du ikke taper mer diskant enn kapasitansen til gitarens elektronikk og kabler pluss pedaler før bufferen. Om pedalene etter dette alle har høy inngangsimpedanse og lav utgangsimpedanse (over 500 Kohm og under 1Kohm), greier du deg med denne ene bufferen. Men om du har en eller flere pedaler med høy utgangsimpedanse, f.eks. Fulltone OCD t.o.m v1.7, trenger du også en buffer etter disse. TC Electronic-buffere er bra nok, og de fleste av deres nyere pedaler har valgbar buffer-bypass eller true bypass. Boss sine buffere er ikke gode nok, mener jeg, de overkompenserer. Og om du bare bruker true bypass-pedaler, kan du si farvel til diskanten din. Men én enkelt buffer før disse gjør at det meste går greit.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.