Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold - Nightmare


Eddy

Anbefalte innlegg

Vel, Avenged Sevenfold slepper ut ny plate på Tirsdag, og er allereie ute med to av låtene som singlar. Det er ingen som har posta det her så tenkte eg kunne introdusere det for dei som ikkje har fått det med seg. Riffinga i begge songane er heilt konge, pluss veldig kule soloar. Shadows har til og med klart nokre ok tekstar.

Edit: Heile albumet ligg no på spotify.

Endret av Eddy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leste et sted at det er The Rev som skrev Nightmare før han døde, skal ikke si dette sikkert, men vi vet jo alle at han var en flink låtskriver.

Ontopic, så.. Jeg syns hvertfall Nightmare er en utrolig kul låt. Gleder meg til albumet kommer, og blir spennende å se hvordan Mike Portnoy har gjort jobben på albumet, det høres lovende ut foreløpig i alle fall.

Endret av Mortenolb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vennligst skyte vokalisten eller noe slik at vi blir kvitt bandet? Trommisen var ikke nok....

HERREGUD han suger å synge, og det kommer fra en som ikke klarer å synge en tone rett engang!

Saklige er man her, ser jeg :P

Det er ikke tvil om at han kan synge, selv om kanskje ikke du liker stemmen hans, så betyr ikke det at noen fortjener å dø. Og du beviser bare for alle at du er en respektløs person som i det hele tatt kan si noe sånn, når faktisk trommisen er død. Vi mistet en utrolig dyktig trommis, som etter min, og mange andre sin mening, var en av de beste trommisene i dagens musikk.

Når det er sagt, så kan vi jo sørge for at når noen misliker musikken du lager, så er det riktig av dem å mene at du fortjener å dø. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklige er man her, ser jeg :P

Det er ikke tvil om at han kan synge, selv om kanskje ikke du liker stemmen hans, så betyr ikke det at noen fortjener å dø. Og du beviser bare for alle at du er en respektløs person som i det hele tatt kan si noe sånn, når faktisk trommisen er død. Vi mistet en utrolig dyktig trommis, som etter min, og mange andre sin mening, var en av de beste trommisene i dagens musikk.

Når det er sagt, så kan vi jo sørge for at når noen misliker musikken du lager, så er det riktig av dem å mene at du fortjener å dø. :)

HAN fortjener ikke dø (kanskje, jeg vet ikke), men bandet fortjener å forsvinne fra jordas overflate.

Og ja, jeg er respektløs, og bryr meg ikke det spor om det. Dette er ett fritt forum, og jeg sier nøyaktig hva jeg mener om musikken. Så visst du vil gå å hedre de døde og altmulig, så kos deg.

Og ja, det er sikkert noen som ønsker meg død. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.