Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold - Nightmare


Eddy

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Fy Faen så denna tråden har sporet av, jævla idiotisk å diskutere sangstemma til M.Shadow, Det kan dokke ta i ein an tråd!

Syns Nightmare-plata er konge, men har hørt for mykje på den :P Var sjølv på konserten, og dei spelar veldig bra live, mtp. at Synyster og Zacky er så samspilte, spesielt på sweepingen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Forstår ikke helt all den klaginga på vokalisten i Avenged, vil da si at vokalisten er helt klart flink, og behersker det han kan ganske godt.

Nå synes jeg A7X er helt ålreit, hører fortsatt en del på noen av "Nightmare" låtene ("Nightmare", "Natural Born Killers" og "Buried Alive" hovedsakelig), men nå er ikke jeg noe death-metal-hue heller, da. Men den stemmen hans er seriøst helt jævelig i enkelte sanger. "So Far Away" for å nevne en av dem. Han kan godt droppe å dra den nasale stemmen, det høres faen meg ut som en katt i brunst.

Ellers vil jeg si det er enkelte her som godt kunne hatt godt av å stikke hodet ut av døren, lukte på blomstene og nyte solskinnet, for maken til polarisert diskusjon er jeg sjelden vitne til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

M.shadows er ein fantastisk vokalist, gates er ein fantastisk gitarist, jimmy var ein fantastisk trommis. Hadde folk feks sett all excess dvd'n å fått litt innsikt i kva A7X er å står for, å korleis alt starta, so hadde fleire skifta meining, da bandet starta so bestemte dei seg for å ta den heilt ut med nocknames, sminke og masse anna, delvis berre for å irritere folk. Men, dei ville vera noko eige, å det e dei jo, å komme med usaklige utsagn om at A7X e fjortiss å den og den burde dø, blir for usaklig. 22 år og A7X fan, å ikkje redd fOr å vise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den stemmen hans er seriøst helt jævelig i enkelte sanger. "So Far Away" for å nevne en av dem. Han kan godt droppe å dra den nasale stemmen, det høres faen meg ut som en katt i brunst.

Vel, mange av gangene du hører den nasale stemmen er det ikke Matt du hører. Det er Jimmy. Ja, også på Nightmare hører du Jimmy. Det ble tatt opp noen ting før han døde som var i så god kvalitet uten forstyrrelser at de brukte det på albumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.shadows er ein fantastisk vokalist, gates er ein fantastisk gitarist, jimmy var ein fantastisk trommis. Hadde folk feks sett all excess dvd'n å fått litt innsikt i kva A7X er å står for, å korleis alt starta, so hadde fleire skifta meining, da bandet starta so bestemte dei seg for å ta den heilt ut med nocknames, sminke og masse anna, delvis berre for å irritere folk. Men, dei ville vera noko eige, å det e dei jo, å komme med usaklige utsagn om at A7X e fjortiss å den og den burde dø, blir for usaklig. 22 år og A7X fan, å ikkje redd fOr å vise det.

Min ærlige mening er at makan til sjel, balle, og ryggmargsløs musikk har jeg aldri noensinne hørt tror jeg..... Jøje meg.

Folk er forskjellige, hehe....

Nå er ikke "fjortissmusikk" et uttrykk jeg bruker, men det har vel aldri passet bedre enn nå.

Hvilke metall folk er det som ser ut som rappere? SPAR MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder komponering var vel The Rev talentet. Jeg likte bandet når jeg var fjortis, så jeg har liksom fått et forhold til dem, tror neppe jeg hadde likt dem om jeg hørte dem for første gang i dag. Men ja. The Rev var ganske dyktig som komponist. Han havnet bare litt i feil sjanger, kanskje? Tror han hadde gjort seg som prog-er. Bare hør på (bandet) Pinkly Smooth. Evt. A Little Piece of Heaven (se vekk fra puse-partiene) og Fiction.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke kjempe fan av Avenged Sevenfold før. Men synes det er ganske greit å høre på, spesielt nå etter å ha gitt det en ny sjanse. Synes folk skal være litt mer "open minded" og høre musikken for hva det er bra for og hva det kan gi deg. Helt ålreit straight-forward-metal med baller kan nytes i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.