Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold - Nightmare


Eddy

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fordi dette er et fritt forum, og folk må tåle å høre at andre ikke liker samme musikk som dem.

Selvfølgelig tåler vi det, men det er fortsatt unødvendig :P Vi vet at mange ikke liker det, men det var ikke derfor tråden ble startet. Han spurte om folk sine synspunkter på de nye låtene, han spurte ikke om hvem som syns at Shadows skal bli skutt, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at det er The Rev som skrev Nightmare før han døde, skal ikke si dette sikkert, men vi vet jo alle at han var en flink låtskriver.

Ontopic, så.. Jeg syns hvertfall Nightmare er en utrolig kul låt. Gleder meg til albumet kommer, og blir spennende å se hvordan Mike Portnoy har gjort jobben på albumet, det høres lovende ut foreløpig i alle fall.

Hva har jeg gått glipp av her? Spiller Portnoy trommer på hele skiva eller? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han vokalisten tidvis minner om en viss James Hetfield. Er vel bare emodiggere som bruker mer tid på å hate noe enn å presentere noe de selv liker. :) "Alt er bare så hat lizzom! Vrææl..." :lol:

Synes Nightmare var bra. Hørte Victim litt tidligere i dag, bra den også. Ikke bra nok til at jeg kjøper albumet, men bra nok til at jeg ikke vil skifte kanal på radioen om det spilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har høyrt igjennom heile albumet no. Det ligger langt over A7X til vanleg, så, greit nok.

Fekk inntrykket av at "Danger Line" er omtrent akkurat det same som "Nightmare". Var som å trykke på replay.

Endret av Eddy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er tragisk, er det faktum at folk som skriver at bandet suger så hardt og at de kan gå og henge seg elns, bare er ute etter å skape en krangel/intens "diskusjon" eller no slikt.

Hvorfor ville de ellers brydd den feite ræva si med å poste på en tråd omhandlet dette bandet som de hater så sterkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.