Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette en gitar å satse på?


Hatecrew

Anbefalte innlegg

Ville gått for ESP istedenfor LTD.

Hvis du er så blodfan må du jo ha maken til Alexi sin og ikke mopedutgaven som LTD er hehe

Kjøp brukt ordentlig ESP fra USA eller Japan for en hyggelig pris :)

edit:Den Jackson gitaren som T-Bone selger er sikkert midt i blinken for deg, har ordentlig EMG og!

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke Jackson utgaven den "egentlige" originalen for alle disse gitarene da? Er jo tross alt RR.

Spørsmål, ikke påstand :P

Er ikke alle ESP-gitarer kopiert fra andre gitarformer? Eclipse = liksom Les Paul, Stratlignende former, Explorer og V-former...

Endret av Ace Frehley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd denne gitaren, og du betaler veldig mye i forhold til hva du får. Nyprisen ligger en plass mellom 13-16000 alt ettersom hvor du kjøper den. Pickupen er ikke noe særlig, noen av båndene skurrer selv med relativt høy strengehøyde. V-gitarer er også veldig uvante å spille på om du er vant til mer vanlige kroppsformer som f.eks. Les Paul og Stratocaster.

Om du absolutt må ha en RR type gitar med 1 pickup og 24 bånd, vil jeg anbefale Jackson RR24. Bedre pickup, bedre/original RR kroppsform...billigere enn Alexi modellen er den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd denne gitaren, og du betaler veldig mye i forhold til hva du får. Nyprisen ligger en plass mellom 13-16000 alt ettersom hvor du kjøper den. Pickupen er ikke noe særlig, noen av båndene skurrer selv med relativt høy strengehøyde. V-gitarer er også veldig uvante å spille på om du er vant til mer vanlige kroppsformer som f.eks. Les Paul og Stratocaster.

Om du absolutt må ha en RR type gitar med 1 pickup og 24 bånd, vil jeg anbefale Jackson RR24. Bedre pickup, bedre/original RR kroppsform...billigere enn Alexi modellen er den også.

Ser bedre ut og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexi sine soloer er jo ikke så sizzling akkurat, og til den stilen så funker jo humbuckern som sitter i supert. det er jo trossalt sig. gitaren hans dette her:P Men det kan bli litt magert med gainen til rythme spilling da.... du kan jo alltids kjøpe den og bare bytte ut H-4'ern med en 81TW, da har du 81'ern til rythme og kan coil tappe den til solo spill :D

Hva? Coiltappe til solospill? blink.gif

Da må du skaffe deg en boost eller eq-pedal, for det er et merkbart volumdropp når du splitter pickupen, selv på EMG wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd denne gitaren, og du betaler veldig mye i forhold til hva du får. Nyprisen ligger en plass mellom 13-16000 alt ettersom hvor du kjøper den. Pickupen er ikke noe særlig, noen av båndene skurrer selv med relativt høy strengehøyde. V-gitarer er også veldig uvante å spille på om du er vant til mer vanlige kroppsformer som f.eks. Les Paul og Stratocaster.

Om du absolutt må ha en RR type gitar med 1 pickup og 24 bånd, vil jeg anbefale Jackson RR24. Bedre pickup, bedre/original RR kroppsform...billigere enn Alexi modellen er den også.

Ja vil absolutt ha en RR type! :)

Har v gitar nå, så de er eg vant til også! :)

Takk for tipset B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.