Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fortell meg om din beste konsertopplevelse!


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Jeg så Maiden 24. juli 2008, altså for et år siden :) Det var skikkelig rått.

Likte ikke forbandene, da - men Maiden spilte ikke en tone feil ^_^

De spilte mange eldre sanger (det var jo poenget med den turneen, de skulle bare spille sanger fra...de 7 første albumene? men de spilte f.eks Fear of the Dark fra 1992 også...), de tok inn noen få sanger som de ikke har spilt mye live før, som Moonchild, men dessverre spilte de mange av sangene man alltid får høre på hver turne likevel (f.eks The number of the beast, Run to the hills etc)... Men det var greit, siden det var første Maiden konserten min :D

Litt dumt de ikke spilte The evil that men do, da... Men ellers: flott konsert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Iron Maiden 24.juli.2008 - Valle Hovin. Rå konsert! :D

18.mars.2009! OPETH!! Union Scene, Drammen. :D Syk konsert! Opeth er bare geniale! blir aldri lei :o skal se dem igjen!

30.juli.2009! Metallica, Lamb of god OG MASTODON! - Oslo Spektrum. :D Genialt... men ikke heelt som Opeth :) Pappa ofra seg for meg :) tror han var litt ør i hue etter Lamb of god :)

:D er snart 15 år, så syns jeg har fått med meg mye bra konserter jeg :D

Endret av metallhue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mötley Crüe 2005 Oslo Spektrum

vært fan siden 90-91 å endeli fikk jeg se bandet.. grunnen til at det var så bra var vel at di leverte mye bedre enn jeg hadde å hele showet var helt sinnsykt bra, tonnevis med pyro å det sjedde noe på senen hele veien..

kjøpt carnival of sins dvd'en..var samme showet utenom trommesoloen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre konserten av Porcupine Tree i Oslo 2007. Begynte å blø i nesen under Anathmas`performance. Satt oppe i galleriet,i mørket og prøvde og tørke/svelge vekk blodet. Nytta ikke...gikk ned til toalettet og forstod da hvorfor jeg hadde fått så mange "rare" blikk på veien ned....hele trynet var dekka i blod!

LOL

Kjempe minne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!

Man drar ikke på konsert for å stå ute i regnet og høre på en cd.

Man skal ikke stå på Madonna-konsert, man DANSER!

Jaga på øya, fantastisk!

Misuner deg den!

On topic:

Faith No More, Fever Ray, Oasis og Mew på Roskilde var gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Har vært på utrolig mange konserter i forskjellige sjangre, så vil ikke utrope en vinner, men må si at konserten vi hadde med A.C.T på Fosen Rock Festival for 14-dager siden utmerket seg. Et fantastisk band, og en konsertopplevelse av de sjeldne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på utrolig mange konserter i forskjellige sjangre, så vil ikke utrope en vinner, men må si at konserten vi hadde med A.C.T på Fosen Rock Festival for 14-dager siden utmerket seg. Et fantastisk band, og en konsertopplevelse av de sjeldne!

Sett A.C.T live ved et par annledninger, fantastisk band!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må si meg enig med mrbjørgen over her. Green Day i København og Oslo 2009. Har skrevet Roskilde07 tidligere i tråden, men dette her var way bedre. Ikke i tvil om at Green Day er blandt verdens beste live-band. Trøkket, stemninga og publikumskontakten som bandet hadde alle 150 minuttene de holdt på var helt sykt. De spilte tight, det låt bra, de sang bra, og pyroen og smella satt som et skudd. Når gnistregnet begynte på 21 Guns kom gåsehud jeg aldri har hatt maken til. Måtte nesten skifte boxer under den låte på begge konsertene. Helt sinnsykt. Det er band som virkelig leverer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.