Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fortell meg om din beste konsertopplevelse!


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si at min definitivt beste konsert var Metallica på Valle Hovin.

Kom inn på konserten og fikk med meg Turbonegro, og ble eskortert inn backstage for å treffe Metallica (vant Meet and greet konkuranse) imens HIM spillte, og deretter eskortert ut helt foran for å se Metallica, som var kanonbra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at min definitivt beste konsert var Metallica på Valle Hovin.

Kom inn på konserten og fikk med meg Turbonegro, og ble eskortert inn backstage for å treffe Metallica (vant Meet and greet konkuranse) imens HIM spillte, og deretter eskortert ut helt foran for å se Metallica, som var kanonbra. :)

Neeeei?! :o

Balle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Radiohead i skottland i fjor sommer på In Rainbows-turne, fantasktisk konsert! Ventet på dem i 5-6 timer ute i regnet, men deet var verdt det. Det var i en park, Glasgow green, som virker nesten perfekt med en slakk gressbakke ned mot scenen. det tok av helt.

- Bigbang er jo også sykt, var på begge julekonsertene i fjor.

- ACDC på valle hovin :D fikk gode plasser foran. Trodde jeg skulle dø av gåsehud da Angus spilte gitarsolo mens han lå på plattformen som ble heist opp!! ahhh. syyykt sceneshow!

- Opeth, først på lillehammer metal rock fest også 08. De begynte på "Hessian Peel," men sa at de måtte øve mer på den og ville spille den neste gang de var i norge. Det gjorde de! På rockefeller i år. Dødsbra konsert! gleder meg til å se dem igjen på Progressive Nation.

- Bruce Springsteen, Animal Collective...

- Må til slutt nevne Tommy Emmanuel tidligere i år. Det burde ikke være lov å være så god.

Gleder meg som en unge til å se Porcupine Tree i oktober :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.