Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fortell meg om din beste konsertopplevelse!


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

Bruce Springsteen-valle hovin 2008.

Sto i kø i ca 7 timer for å komme helt fremst, og det var verdt det. 3 timer med herlig musikk!

Der var jeg også! Det var den største dagen i mitt liv. Men åssen klarte du å komme fremst? Jeg løp som F***, men hadde ikke sjanse.

Endret av Dawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ein annen konsert som også er iblandt favorittene er Motorpsycho på Folken 24.april (? Husker ikkje om det var eksakt den datoen, men..).

jeg stod fremst på julekonserten til psykingene 19.des i år. det var noe helt vilt usaklig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Deep Purple, Mark II besetning, Oslo Spektrum 15.11.1993. Bandest nest siste konsert med Ritchie Blackmore- ever! Fantastisk konsert med et band i storslag selv om de visste at Blackmoretiden var over.

Ritchie Blackmores Rainbow, Sentrum Scene 1995. Blackmore dannet et helt nytt Rainbow etter at han sluttet i Purple, og ga igjen veldig inspirerte konserter fram til han la ned bandet i 1997 for å starte opp Blackmores Night.

Deep Purple, Steinkjerfestivalen 2008. Min 7. Purplekonsert. Nye Purple, med Steve Morse på gitar og Don Airey på keyboards, har blitt veldig tighte og leverer en høydare hver gang.

Purplefan? Jeg? Njææææ.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Rush - Oslo Spektrum 2007, en av serriøst få ganger jeg har holdt på å begynne å grine av glede.. selv om jeg var henvist til en skikkelig dritt plass.

In Flames - Hove 08

Iron Maiden - Somewhere back in time 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste konsert opplevelse var Gojira på Hove 2007. Hadde aldri hørt bandet før, og var meget spent. De leverte det beste showet jeg har sett, og ja, det musikalske var helt fantastisk. Som Asbjørn Slettemark sa om den: "Det er en konsert vi kommer til å huske hele vårt liv. Og Gojira fikk ca. 1200 nye fans idag."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegard - Vinter 09 - Sub scena oslo

Iron Maiden - Sommer 08 - Valle hovin

Metallica - Sommer 08 - Bergen festning

Metallica - sommer 07 - Valle hovin

Turboneger - Høst 05 (Eller noe sånn.. :P ) - I nærmiljøet på landet.. :P

Alt har vært konge, eller alt fra Metallica 07 da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største opplevelsen er uten tvil David Sylvian, to dager på rad (Stockholm/Oslo). Er fan på grensen av besatt.

Noen andre som har brent seg spesielt godt fast:

Kiss i '96

Dissection/Darkthrone i '96

Anekdoten

Cumshot på Quart

Nile

Cannibal Corpse (fikk snakka med Pat O'brian og fikk signert skarpskinn)

Cynic

Emperor i '97

TNT i Duedalen 30. mai 1987!!!

Equinox i '91

Cadaver og Scorn på UFFA i 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.