Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Plata han ga ut sammen med Tommi Iommi i 2005, er da faktisk noe som har blitt spilt mer enn en gang her hos meg. Den heter "Fused", anbefales for de som liker gammeldans.

Den må jeg prøve å spore opp.

Litt utenfor bass-greiene. Sjekk denne gitaronanisten. Bare så utrolig at jeg må poste den her. Dobbelhalsa gitar; og litt for møe "se på meg" faktor: Michael Angelo Batio

Det er derfor vi spiller bass :lol:

Batio er en showoff guitard med dårlig musikksmak. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja- vet ikke om jeg er helt enig i det. Han har jo funnet sin nisje, og er vel som de fleste av oss som ikke får husly og mat av mamma og pappa opptatt av å tjene penger. Han har funnet en nisje, hvorvidt det er smakfullt, god musikk eller andre ting er vel mulig å diskutere til det snør i helvete. Rask er han i det minste. Og så har han sansen for outrert redskap. Det skal han ha. Skulle gjerne vært så god på gitar som det han er, jeg, men om jeg hadde brukt kunnskapen på samme måte er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. jeg ser bare ikke vitsen med å ha dobbel gitar eller å ha en 4dobbel gitar, doublenecks er greit, men det han driver med er showoff og ronking. Jeg har sans for gode gitarister, men Batio faller overhodet ikke i smak hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg et par venner på Postgirobygget på Wrightegaarden til sommeren, og sammen med dimmisjon, dimmepenger, Maiden på Valle Hovin og en ukes vennetur til campinghytte i sverige så kommer dette til å bli en knallsommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

:o Kontoen er under smertegrensen! Får satse på at husvaranen ikke oppdager det her.. Skal nok klare å holde henne unna kontoutskrifter en ukes tid :lol:

Ingen som har lyst på Rockbassen? Trenger inntekten! Gi meg noen bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ 1 Fingers, jeg er farlig nære 0,- på kontoen, skylder "alle" penger inkl. strøm- og kabelregning, og snart er det husleie for juni. Jeg er arbeidsløs også :(

Heldigvis er spillejobbshonorar på 2500,- på vei inn, dekker nesten halvparten. Jaja, dagens emo-post. Jeg skjerper meg nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka skal dere gjøre da?

Eg hadde og et sånt på ungdomskulen.. Da viste eg litt teknikker på bassen å ronka litt i vei for å imponere, og så lærte eg klassen om frekvenser, ga di ein leksjon om desibel og ga di ein grunnleggende innføring i notelesing og besifring.. :) Altså alt som den håplause musikklæreren vår ikkje kunne ein dritt om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Største rip off av ensang jeg har hørt:

Queensryche - Silent Ludicity (eller noe liggnende) er skummelt lik Pink Floyd - Comfortably Numb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.