Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en av gitarversjonen med den første Geddyen min, og det var en av de beste jeg hadde, men den forsvant for at jeg måtte bli kvitt en bass.. Så nå vil jeg ha bassversjonen deres, Fant noen 85mm brede i en tysk butikk... 10mm polstring, så det må jo bli bra :lol:

Slapstrap?

http://www.slapring.com/en/productinfo/sla...ivine/index.php

Jeg har 2 av de med 10cm, og en av den gamle med 6cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fascinerende å høre hvor likt B-strengen spesielt på min snart ex-bass L-2500 høres ut som et piano. Den er så dyp, spesielt etterklangen er helt borti natta.

Har hørt mye bra om B-strengen på L2500'en ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Tviler ikke et sekund, Dataen er gåen (tror ikke jeg bytter den før den går da), Jeg har 2 basser som må lakkeres (Skal få et lag med klarlakk på Listeruden) pluss GAS for en 12 strenger og en P bass hals til P bass kroppen, så jeg tror ikke det blir så dyre reimer på meg altså :lol: Vertfall ikke når jeg har tenkt meg 3, og jeg VET at den Stephi reimen jeg har eid er den mest komfortable jeg har vært borti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hadde vært delig med en skikkelig god og polstra reim ja :)

Ting du trenger:

1 stk bred lærreim

Skumgummi du får kjøpt på Clas Ohlson

En del gaffateip, gjerne svart.

Du tar og kutter til et stykke av skumgummien som passer under lærreima, og teiper masse rundt hele greia med gaffateipen. Lagde en sånn en for to år siden, og den er fortsatt i topp stand, og kjempebehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

^ The Steve Harris way! Gjerne krydre strapen med en leggvarmer på utsiden, så kan den se slik ut: steve-harris-44490.jpg

Kanskje jeg skulle prøvd det selv.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.