Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet sånn i grove trekk hva en 1974 Fender Precision kan være verd?

Den har vært lakkert om av en (eller flere) tidligere eier, og har ikke originalmikker.

Den mangler også tommelfingerstøttedingsen og de dekslene over bru /stol.

Ellers er den i fullt spillbar stand, og jeg vil sikkert pusse og stelle litt før evt salg.

Jeg har et tilbud, nemlig, og vil gjerne vite om jeg blir lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Rundt 6 - 7 tusen, enkelt og greit fordi den har vært omlakkert. Disse dekslene følger som regel ikke med på de fleste vintage P basser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Gratulerer! Det blir nok bra serru!

Nesten så jeg må busse te arendal å prøve når den kommer (er jo ikke lengre veien egentlig :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Irrk..

Avlyst øving i dag... Jaja, får gi Jazzen en setup slik at den er slik jeg foretrekker, og så får jeg ta å lære meg litt mer av "Power"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet sånn i grove trekk hva en 1974 Fender Precision kan være verd?

Den har vært lakkert om av en (eller flere) tidligere eier, og har ikke originalmikker.

Den mangler også tommelfingerstøttedingsen og de dekslene over bru /stol.

Ellers er den i fullt spillbar stand, og jeg vil sikkert pusse og stelle litt før evt salg.

Jeg har et tilbud, nemlig, og vil gjerne vite om jeg blir lurt...

Jeg tipper du kan få litt mer enn det Thunder Fingers foreslår. det trekker litt ned med uorginale mikker og at lakken er borte, men jeg tipper du kan få rundt 10 lapper for den. Men det krever selvsagt at du finner han som har lyst på akkurat din bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Du får ikke 10 lapper for en med uoriginal finish og uoriginal pickup, med en uoriginal pickup så er mest sannsynlig ikke pot'ene original heller..

Men som sagt, det er helt etter hvem som er intressert, og hva den er villig til å betale..

Er det en av de bra versjonene, lik min fra 76/77, så er de verdt over 10.000 kr (Spillemessig og utseendet etter min mening), men nå har jeg jo original finish på, og du taper raskt 2 - 3000 på at den gammel bass har vært omlakkert.

Så jeg tror jeg retter meg selv:

7 - 8000, og håper at skaden ikke er skjedd :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Tenkte jeg skulle tilbringe den i sengen, men ender opp hos "svigermor" fra fredag av :P Får vertfall sovet litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.