Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Jada, eg er tilbake etter ein hard kamp mot kyssesyka.. Men så du gjekk utenom forsterkeren du? Eg var ikkje heilt fornøyd med lyden min kan du sei.. Jaco Pastorius + ampeg var liksom ikkje heilt greia.. :P Og når eg prøvde å skru litt i sjul oppdaga selfølgeli eine sceneteknikeren det og ba meg holde fingra av fatet.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Vi ble visst filmet når vi spilte på UKM i går:

Link til video

Du går for Sheehan tonen ja! :P VEt ikke helt om jeg likte vokalisten, men men. Tøft sånn ellers.

(Det gjelder forresten å presse inn fills'ene live :lol:

P bassmann: Du glemmer en tone på the Chicken, eller jeg hører vertfall ikke at du spiller tersen rett etter startnoten (Det blir bare ett tomrom der), ikke at jeg har hørt så mye på sangen, men jeg syns den noten har litt med driven i linjen.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg nok sånn at eg bomma akkurat første gang eg sku spille den, men den er der nok i resten av sangen.. :)

Edit: Hørte gjennom opptaket nå når du sa det og hører da at eg markerte den litt dårli. Blei litt tamm. Åsså kommer ofta gitaren akkurat på det slaget som gjør at eg vertfall burde markert den hardere!

Endret av p_bassmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Derfor skal jeg skaffe en 62 Fender Japan P bass reiussue hals å sette på den ekstra bass kroppen med Heavy Gauge strenger for øvingsdel :P

Host...jeg har min til salgs...host. :D Vi kan diskutere prisen ;) (hele bassen altså)

Nei du, nå sniker jeg litt på en brukt POD X3, så... Og flere hele basser blir det nok ikke på en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite at samlingen min ihvertfall tjener et formål, Martin! :D

Jeg har alltid likt litt kraftige halser, men det skyldes nok min tidlige fascinasjon av 5+ strenger. Når jeg nå har både brede 5- og 6-strengere, føltes det faktisk veldig behagelig å spille på to smale 4-strengere igjen, også. Det er noe med vagmuligheter.

Noen er veldig spesifikke på hva de må ha for å få til å spille på instrumentene, mens jeg synes det er gøy å spille på nye instrumenter og forsøke noe nytt innimellom. Jeg ville nok aldri blitt fornøyd med 2 instrument! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.