Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Mr. Walker: Ser du har fått ein basskropp-form oppkalt etter deg... (?)

Hehey, signaturbass... :lol:

:) :) :)

Faktisk to signatur-basser. Den ene heter Jon (men er egentlig bare en tilpasning av en av de andre designene), mens den siste heter Lise og er oppkalt etter husvaranen (sitat TF). :)

Har jeg fått den siste? Nei... har ikke det gitt! Den er under bygging. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
husvaranen (sitat TF).

(sitat CF).

Argh!

Trodde jeg hadde en brassnut til Jazz bassen, men tydligvis ikke :( Da må jeg overleve med litt høye strenger og buzzing på de 1ste båndene en stund... Jaja, Jeg kan jo bare ta å spille litt lettere..

FAT CHANCE! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Walker: Ser du har fått ein basskropp-form oppkalt etter deg... (?)

Hehey, signaturbass... :lol:

:) :) :)

Faktisk to signatur-basser. Den ene heter Jon (men er egentlig bare en tilpasning av en av de andre designene), mens den siste heter Lise og er oppkalt etter husvaranen (sitat TF). :)

Har jeg fått den siste? Nei... har ikke det gitt! Den er under bygging. :)

Så den godeste Tom kan tilpasse den opprinnelige forma etter kundens ønske? Hadde eg hatt berre 13 000+...

Den "u-kutta" delen av single cut'en (kanskje) litt kortare, 5 strengar, enkel humbucker, kanskje piezo, quilted maple topp, bloodwood eller ibenholt gripebrett... :ninja: Kunne blitt stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husvaranen (sitat TF).

(sitat CF).

Argh!

Trodde jeg hadde en brassnut til Jazz bassen, men tydligvis ikke :( Da må jeg overleve med litt høye strenger og buzzing på de 1ste båndene en stund... Jaja, Jeg kan jo bare ta å spille litt lettere..

FAT CHANCE! :D

Setter stor pris på at jeg får æren for begrepet. Får bare håpe på at vedkommende aldri får greie på at hun går under det navnet. Det hadde vært noe..

Og jeg har fått tak i et helt bisonhorn til å lage nuts av. Blir litt jobb, men tror det blir veldig bra!

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Walker: Ser du har fått ein basskropp-form oppkalt etter deg... (?)

Hehey, signaturbass... :lol:

:) :) :)

Faktisk to signatur-basser. Den ene heter Jon (men er egentlig bare en tilpasning av en av de andre designene), mens den siste heter Lise og er oppkalt etter husvaranen (sitat TF). :)

Har jeg fått den siste? Nei... har ikke det gitt! Den er under bygging. :)

Så den godeste Tom kan tilpasse den opprinnelige forma etter kundens ønske? Hadde eg hatt berre 13 000+...

Den "u-kutta" delen av single cut'en (kanskje) litt kortare, 5 strengar, enkel humbucker, kanskje piezo, quilted maple topp, bloodwood eller ibenholt gripebrett... :ninja: Kunne blitt stilig.

13000+?

Jada, Tom er velvillig når det kommer til tilpasninger. :)

Men han kan bygge en god del billigere enn 13000. For en 5-strenger begynner vel prisen på ca. $1400.... og da er det et stykke igjen til 13000! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter stor pris på at jeg får æren for begrepet. Får bare håpe på at vedkommende aldri får greie på at hun går under det navnet. Det hadde vært noe..

Da blir hun data-sint eller ? :lol:

Tror ikke husvaranen til Martin reagerte altfor stygt på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13000+?

Jada, Tom er velvillig når det kommer til tilpasninger. :)

Men han kan bygge en god del billigere enn 13000. For en 5-strenger begynner vel prisen på ca. $1400.... og da er det et stykke igjen til 13000! :)

Oisann... :lol: Var litt trøtt, så ganga med 10... Min feil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.