Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Wooooo! Ny bass i hus! Siden den kom med et ekstra plekterbrett så har jeg nå 2 hvite plekterbrett til Geddy Jazz bass til overs :lol:

Nå må jeg gå på jobb, så jeg er ikke hjemme igjen før kl 7 :(

Det er da det er bra at jeg trives på jobb. :D

Sverre:

Nei det er nok heller tregt forum...

Det sære er at jeg kan huske at det var sånn for ca 1 - 1.5 år siden...

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er status på forumet her? Er det noen som prøver å fikse/legge tilbake gamle tråder eller er det gitt opp, slik at det bare er å starte på nytt igjen? Det var så mange nyttige linker og informasjon i de forskjellige trådene, så det hadde jo vært fint om vi fikk mange av de på plass igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er status på forumet her? Er det noen som prøver å fikse/legge tilbake gamle tråder eller er det gitt opp, slik at det bare er å starte på nytt igjen? Det var så mange nyttige linker og informasjon i de forskjellige trådene, så det hadde jo vært fint om vi fikk mange av de på plass igjen...

De er dessverre borte, og kommer ikke tilbake igjen.

Når vi snakker om Geddy her, så hadde jeg faktisk et gjensyn med min gamle Geddy-jazz i dag. Var en fyr på UKM som hadde kjøpt den av han fyren jeg solgte den til for et par år siden. Fyttirakkern så tynn halsen var. Enda tynnere enn jeg husket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Tja, jeg syns at grunnet at halsen er så tynn, så blir den liksom litt lik P bassen "front - bak bredde messig" om du forstår?

Jeg er veldig glad i bassen helt ærlig, og det var vel derfor jeg kjøpte den igjen :P Jeg trives på de fleste halser egentlig, så lenge de ikke er større en 45 mm ved nut (En stingray 5er, Fender 50 - 60'talls P-bass reissuene, og Yamaha Attitude LTD Bassene)

Kanskje derfor du følte at geddyen var så tynn Henrik, du har jo kjørt en monsterhals siden du solgte Geddyen :lol:

Sverre: Jeg er kveldsvakt på et butikkbakeri, jobber hele dagen annenhver lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

ER fine greier de, klager absolutt ikke jeg, alt går automatisk på geddyen i forhold til de andre bassene mine (altså, på det tekniske planet)

Derfor skal jeg skaffe en 62 Fender Japan P bass reiussue hals å sette på den ekstra bass kroppen med Heavy Gauge strenger for øvingsdel :P

Jeg trodde jeg begynte å få for mange basser her, i tillegg til at jeg vill ha flere P basser, men så så jeg Jon Inge's samling, så da føler jeg meg litt bedre igjen :P

Ok, fra litt salg og slikt får jeg inn litt penger nå:

* Lakkere og få en proff til å se over og fikse litt småting på OLP kroppen.

* Nevnte Basshals

Eller

* POD X3? lurer litt på om jeg skal stille POD X3 første prioritet, så kroppen og så Basshals (Har da nok basser egentlig? :lol: )

PS:

Det blir ingen nye bilder av noen av bassene før kroppen er lakkert :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.