Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Vanligvis frister opppussings objekter meg, men samme pokker hva du selger den for, så har jeg ikke råd/Har jeg andre prioriteringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Fikk bestilt X3'en i dag :D Nå skal jeg legge meg, for jeg skal på jobb kl. 3, en bakers dager er ikke som alle andres dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedalbrettet fikk pedal nummer 5 i dag: En EBS Octabass som kom fra en fyr på Talkbass. Førsteintrykket er veldig positivt. Tonen er ekstremt solid og fin, og den tracker bra fra D og oppover, som er akkurat passe for meg. Det er tross alt der jeg har bruk for den.

En custom ABY-pedal som jeg har fått bygget av en kar fra USA ble ferdigstilt og shippet i dag. Den kommer jeg til å splitte signalet før preampen med, og kjøre vreng og clean separat inn i preampen. Vil tro det gir meg enda bedre kontroll over lyden, spesielt med tanke på vrengtonen.

Martin: Ble det X3 Live eller bean?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Live..

the getaways har slupet noen sanger, sjekk urørten vår:

http://www11.nrk.no/urort/artist/TheGetaways/default.aspx

For de som er intressert:

Utopia: P bass med Seymour Duncan 1/4 pickup og badass II stol gjennom Trace Elliot series 6 715 forsterker.

Lift Me up: Statolpray gjennom EBS Microbass II.

To Feel free: P bass gjennom EBS Microbass II (Hater tonen på denne, så bass blir sikkert spilt inn igjen når jeg får POD X3 live'en...)

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Etter all den fiksingen den L2000 har gjennomgått, og med tanke på stemmeskruene, så er det min mening at du ikke skal betale noe mellomlegg for det..

Andre nyheter:

Har fremdeles forferdelig lyst på en 12 strenger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter all den fiksingen den L2000 har gjennomgått, og med tanke på stemmeskruene, så er det min mening at du ikke skal betale noe mellomlegg for det..

Andre nyheter:

Har fremdeles forferdelig lyst på en 12 strenger :lol:

Er jo ikke så veldig mye fiksing som er gjort på den der da. Det er kun min nåværende L2500 som har vært innom han fyren i Chicago, hvis det var det du tenkte på? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Aha, da so...

Mail sendt til 2 gitarrepereatører om hvem som lakkerer Statolp'rayen billigst :P Så da mangler jeg bare snart ett speilplekterbrett og et par røde leds, så er vi ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par spørsmål- hvor mye koster egentlig det settet med Hipshots? Klok av skade, har jeg google litt selv :D og vet at de kommer på ca. 150 USD, men hva blir det omtrent i Norge?

Videre- det settet som sitter på firestrengeren vil ikke passe på fem- strengeren, fordi den har to stemmeskruer på "feil" side, ikke sant?

Når det gjelder bassen- jeg har jo polert over båndene på den, jeg også, så den er minst like bra som når jeg fikk den.. Ikke det at det var så veldig nødvendig, men når strengene var av likevel, så..

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par spørsmål- hvor mye koster egentlig det settet med Hipshots? Klok av skade, har jeg google litt selv :D og vet at de kommer på ca. 150 USD, men hva blir det omtrent i Norge?

Videre- det settet som sitter på firestrengeren vil ikke passe på fem- strengeren, fordi den har to stemmeskruer på "feil" side, ikke sant?

Aner ikke hvor mye de hadde kostet i norge. Ligger vel på rundt $20 per stemmeskrue i statene, pluss $50-$60 for detuneren. Settet som sitter på firestrengeren vil ikke passe på femstrengeren, nei, siden to av stemmeskruene på 5-strengeren er lefty. Når jeg kjøpte fullt sett med stemmeskruer og detuner til L2500'en min kom vel det på ca en tusenlapp inkludert frakt og moms. Kjøpte det fra guitarpartsresource.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Jeg fikk en av gitarversjonen med den første Geddyen min, og det var en av de beste jeg hadde, men den forsvant for at jeg måtte bli kvitt en bass.. Så nå vil jeg ha bassversjonen deres, Fant noen 85mm brede i en tysk butikk... 10mm polstring, så det må jo bli bra :lol:

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.