Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Ja, dere må bli litt livat her, er så kjipt når jeg har 3 inlegg på rad :lol:

Jeg har kjøpt billetter til Woods-festivalen. Heltinna mi kommer!! Alanis Morissette, det er jenta si.

Og så lurer jeg på å dra på Glenn Hughes konsert til neste lørdag. Noen som husker hvem det er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deep Purple!

Se der ja!! Bassist og vokalist i Deep Purple MKII (mener jeg den oppsetningen ble kalt). Utrolig bra vokalist og ikke så gæli på bassen heller. Nyeste plata hans sleppes i disse dager, og i følge en kompis så er den en av de mer funky greiene. Tidligere er platene hans mer soul/blues prega men med et rocka uttrykk.

Tror det kan bli en bra konsert, så jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Har en DVD av mannen (har og best of platen innkommende), han slapper ikke hele tiden.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plata han ga ut sammen med Tommi Iommi i 2005, er da faktisk noe som har blitt spilt mer enn en gang her hos meg. Den heter "Fused", anbefales for de som liker gammeldans.

Den må jeg prøve å spore opp.

Litt utenfor bass-greiene. Sjekk denne gitaronanisten. Bare så utrolig at jeg må poste den her. Dobbelhalsa gitar; og litt for møe "se på meg" faktor: Michael Angelo Batio

Det er derfor vi spiller bass :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.