Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Veldig fornøyd med oppsettet mitt nå.

Er kun på jakt etter en vrengpedal til.

Venter også på en Lehle sundaydriver buffer som skal sitte på undersiden av pedalbrettet.

Nice!

Pedalene mine fikk faktisk plass på nano-brettet mitt med pannekakekablene. Så er spørsmålet om jeg klarer å stoppe nå, og tenke at jeg er i mål... Skulle jo kun ha et enkelt oppsett, ikke noe svære greier... Men det er jo så UTROLIG mye spennende pedaler der ute, fort gjort å havne utpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJØP DEG EN FUZZ!!!

Kanskje det... Kanskje noe Cornish greier, eller Skreddy... Og så vil jeg ha en Mobius, Timeline og Big Sky. Og Klon. Og en Amptweaker Tightmetal pro når humøret er som mørkest. Og så vil jeg ha resten også, når jeg først er i gang. Eller vent litt... Var det derfor jeg kjøpte Axe FX?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, posten din kom rett etter min, uten quoting, så det var litt vanskelig å se. I tillegg har jeg allerede fått en del pes for å ha utelatt fuzz, derfor tenkte jeg du siktet til meg. Det verste er jo at jeg faktisk har lyst på en bråte med pedaler, gjerne også fuzz, og har en daglig indre strid for å holde meg i skinnet... :)

Endret av shv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt justeringer.

Før NS-2'en kommer wah og comp.

Fra NS-2'en går en sløyfe med støyreduksjon gjennom boost, vreng, eq, modulation og volumpedal

Deretter tilbake til NS-2, og videre ut til delay (x4) + carbon copy. Den er så bra at jeg ikke klarte å utelate den...

Deretter reverb.

Og til Fender Super Sonic 22. (hender jeg kobler delay og reverb i effektsløyfa til amp'en.

Opplegget funker fint selv om det for mange sikkert er overflod av pedaler. Men jeg er lat, og bygger ikke om så ofte.

Strøm kommer fra Ciok Ciokolate under. Dytta 12 V på et par pedaler og fått litt mere karakter.

Tuner inn de fleste Gilmour-sounds med dette. I hvert fall i mitt Floyd-hode :-)

post-2651-0-19319400-1394130290_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig med brettet mitt. Kjører direkte til PA.

post-7216-0-19250500-1394564477.jpg

Strømforsyning: t-rex goliath (eneste som kunne levere nok strøm)

Akg wms 40 mini

Joyo pxl pro

Ehx octave multiplexer

Ehx soul food

Mxr fullbore metal

Amt fatal tube

Amt ss-20

Amt cn-1 chameleon cab

Ehx freeze

Zoom ms-50g (ikke avbildet)

Nose dual volume

Boss rc-3

Linjeutgang på baksiden

post-7216-0-19250500-1394564477_thumb.jp

Endret av tronni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.