Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Ser bra ut det der! LGW og Timmy er to helt kanonbra bokser som låter enda bedre sammen :)

Savner den tremoloen der litt, låt finere enn det Flint-tremoloen gjør. Bare veldig hendig å ha både reverb og tremolo i en boks..

Voodoo Labs tremoloen er super. Jeg synes det er mer hendig å ha reverb og delay i en boks :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort noen små endringer for å perfeksjonere. Sånn blir det (sannsynligvis) seende ut en god stund fremover:

2014321_IMAG0534.jpg

RMC Wizard -> Z. Vex Fuzz Factory -> Wattson Superfuzz -> LAL Super Oscillo -> Devi Ever Rocket -> Lovepedal Vibe -> Catalinbread Echorec.

Ser dog ut som jeg kan skvise inn en liten pedal til, og har jo et ubrukt uttak på Pedal Poweren... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EA:
Om du flytter wahen din 1 cm opp, så får du plass til enda en ZVex under den. ;)

Her er mitt brett, har endelig alle tingene samlet på en gang:

WP_000529.jpg

Signalkjede:
Boss FV-500 Volumpedal

TC Electronic Polytune mini

Fargen Tumbleweed(cleanboost og compressor)

EHX Micro POG

EHX Soul Food

EHX Holy Grail

Boss LS-2

Roland RE-201 Space Echo(i loopen til LS-2)

Ibanez ES-2 analog delay

Catalinbread Formula 5F6

Carl Martin Surf Trem

Danelectro Spring King

TC Electronic Ditto X2

De to Boss-looperene blir brukt til å trigge diverse loops, lyder og droner og går til egen amp.

På konserter med hektiske changeovere så blir Space Echoen hjemme og en Digitech Digidelay brukes istedet.

Brettet til høyre er et Tonetrunk 42(gammel type) med en Carl Martin Pro Power under.
Brettet til venstre har jeg snekret selv og det har en Harley Benton Power Plant jr under den bakerste raden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipedaler er ikke så mini lengre når de skal ha en jack på hver sider og strøm inn. Til og med pancakes stjeler mye plass. Hotone er heller ikke så små som de ser ut til. Jeg hadde tre-fire på brettet tidligere men det var ikke verdt den lille plassen jeg fikk ekstra.

Edit: den eneste spacesavern jeg beholder er zoom sin ms-50g. Chorus, eq, reverb og delay i en boss størrelse. Låter knall og sparer mye plass. Sammen med RC-3 er det den eneste digitale jeg bruker også.

Endret av tronni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.