Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Det var valthorn&banjomodellering du ville ha?

Forstår bekymringen, men dette er ekstremt praktisk til hjemmebruk, og det er jo artig å kunne spille et utall mer eller mindre anvendelige instrumenter jeg verken har, eller kan spille... :)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2eydu15.jpg

:)

Ser du har El Capistan og Boss fv50 (blant mye annet snacks) på brettet ditt..

Jeg har selv El Cap og lurte på å kjøpe boss fv50h eller fv500h. fv50h virker litt "billig" i utførelse så er litt skeptisk på den??

Men spørsmålet var egentlig om du kan ha den i signalkjeden som en volumpedal og samtidig koble inn som expressionpedal for el cap?

Slik at man kan bruke volum pedalen og hoppe til exp pedal når el cap går på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thing-Fish, jeg har den, og jeg tviler på at det går. Den har bare to inn/ut og tuner ut, og ingenting som antyder at den kan brukes som noe annet enn en alminnelig volumpedal.

Ja skjønner.. Ser nå at Fv-50 ikke kan dette, men fv 500 h derimot har en egen utgang for expression-jack i tillegg. Noen som vet om denne kan fungere som expr. og volum om hverandre (som expression, mens den er koblet på brettet som en volum pedal)???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thing-fish; jeg har koblet den til som bare expressionpedal, og det er til foreløpig til memory boy. El cap er bare noen dager gammel så jeg har ikke fått eksperimentert nok med den, men planen er å ha fv-50h som expression for el cap og memory boy skal erstattes med micro pog.

Jeg kan prøve senere om jeg får til å bruke den som en volumpedal samt expression, men jeg vil anta at om du bruker den som expression + volum der du skal endre på expression-delen vil det påvirke volumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiv på meg et par hodetelefoner og en gitar på Roland standen i Frankfurt for å teste en slik - men synes ikke trackinga holder mål. Jeg er ikke noen shredder jeg, men den greide ikke å holde følge med middelmådige meg.... forstår vel at det ikke akurat er ment for den slags bruk da, er nok jeg som er litt fantasiløs når jeg hiver meg på en slik greie, hadde samme problem med en slags audio-to-midi converter jeg testa også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør litt på hva slags instrument du velger, hvordan du stiller inn, og hvordan du spiller. Min erfaring er at den tracker veldig bra så lenge spillingen er presis. På gitarmodellene er det ingen problemer i det hele tatt. Fungerer aldeles utmerket, og jeg er veldig fornøyd med den :)

Skal få spilt inn litt så snart jeg får meg en ny fungerende pc, så skal du få høre ;)

Endret av denyeverything
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.