Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Du får plasert strømforsyning under begge. Pedaltrain har derimot en løsning for montering av strømkabel fra siden og festebraketter til PP2. Jeg er veldig fornøyd med mitt Pedaltrain!

Du får ikke plass til PP2 under Tonetrunk 68.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke plass til PP2 under Tonetrunk 68.

Jeg har nå PP2+ under min Tonetrunk 68.

Måtte dog få lagd et hull på baksiden, slik at strømkabelen skulle få plass.

Endret av Ataxia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Da er jeg virkelig glad jeg gikk for Pedaltrain når jeg valgte!

Jepp. Trodde heller ikke det skulle være noe problem. Hadde Tonetrunk 68 fra før og har hatt Fueltank strømforsyninger under, men da jeg fikk PP2, måtte den oppå brettet, da den er høyere en fueltankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt forvirret. Er det forskjellig vinkel på TT68 og TT55? Vurderer heller PT2 opp mot TT5 ettersom TT68 er overkill for min del. Om jeg skal ha PP2 under eller oppå brettet avgjør det hele, selv om PT2 er stort for min del.

Så, er det noen andre enn Ataxia som har greid å montere PP2 under Tonetrunk? Og er det forskjell på vinkel mellom TT55/TT68? Beklager maset :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det som Audun sier at den er litt tykkere enn f.eks Fuel Tank, som jeg har hatt før.

Men nå den henger under brettet mitt, festet med Dual Lock, så tar den akkuratt ned bakken når brettet står på alle fire knottene.

------------------------------

Nå har jeg faktisk løst dette "problemet"! og det kostet meg 10kr å gjøre det.

Jeg tok enkelt og greit å skrudde av de to bakerste gummiknottene, satte en 5-kroning mellom brettet og gummiknotten på hver side.

Nå ser det ut som det er en liten klaring mellom gulv og PP2+. Gidde ikke dra av alle pedalene for å sjekke skikkelig.

I verste fall får jeg finne frem to femmere til å sette på de to fremmeste knottene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt demonterte pedalbrett.

post-4022-0-24454700-1299790550_thumb.jp

signalrekkefølge:

KORG pitchblack

EHX Bass blogger

- effect out inn i A på BOSS AB-2

- dry out inn i:

Fender Sub-lime - inn i B på BOSS AB-2

Ut av BOSS AB-2 får jeg da enten EHX Bass Blogger, eller Fender Sub-Lime, eller kjapp switching mellom dem

Videre går vi til:

Ibanez Airplane flanger, Paul Gilbert signatur

Marshall Echohead, med en ekstern Yamaha tap-tempo (egentlig en enkel av/på bryter, men den funker)

Marshall Reflector (reverb)

Alt dette skal monteres på en GORM-hylleplate fra arbeidsplassen min - min gamle GATOR pedal tote har blitt for liten.

Strøm? Joda, det skjer via Visual Sound 1-spot.

Og signalene sendes gjennom trofaste George L.

Endret av Thunderbird_V
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugsar når vi sto utanfor eit glasskap hjå den lokale musikksjappa og sikla på bosspedalar, og det var det einaste vi visste om. Det var tider!

Husker så godt når jeg satt på Hagstrøm før og ble så fascinert av alle Boss-pedalene som man kan prøve der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.