Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor fort shredder DU?


phatman

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

clapton kan shredde alle her inn i granskauen om han vil. det vedder jeg på.

Hva i all verden får deg til å tro det?

kan begrense alle med de fleste. og hvorfor jeg sier det? fordi han er en av verdens desidert beste gitarister. ikke på shredding, men han kan spille fort om han vil.

Endret av johannes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clapton kan shredde alle her inn i granskauen om han vil. det vedder jeg på.

Hva i all verden får deg til å tro det?

kan begrense alle med de fleste. og hvorfor jeg sier det? fordi han er en av verdens desidert beste gitarister. ikke på shredding, men han kan spille fort om han vil.

men da mister han jo feele i spille sitt?

hmm...alle kan i grunn spille "fort", til og med folk som ikke spiller gitar...ingen problem å slå så fort du kan på en streng med plekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clapton kan shredde alle her inn i granskauen om han vil. det vedder jeg på.

Hva i all verden får deg til å tro det?

kan begrense alle med de fleste. og hvorfor jeg sier det? fordi han er en av verdens desidert beste gitarister. ikke på shredding, men han kan spille fort om han vil.

Clapton er ikke på noen måte en av verdens desidert beste gitarister, og nei, han kan ikke spille fort om han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo. etter min mening er han det. som jeg sa, ikke til og spille fort, men likevel tror jeg(du skal få lov til å tro noe annet om det er det du vil) at han spiller fortere en de fleste her på forumet.

Nå vet jeg ikke hvordan de fleste her på forumet spiller, men jeg kan trygt si at Clapton kan ikke shredde. Han kan dra noen småkjappe blues licks nå og da, men der stopper det. Det er ikke snakk om meninger, det er fakta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva legg du i det å vere "en av verdens beste gitarister"? Det fins så utruleg mange måtar ein kan spele gitar på, så kva skal ein legge vekt på? Frasering, teknikk, "feel"? Derfor synes eg ikkje det går an å seie at nokon er verdas beste gitarist.

PS: Det går til dømes ikkje an å samanlikne Michael Angelo Batio og David Gilmour :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva legg du i det å vere "en av verdens beste gitarister"? Det fins så utruleg mange måtar ein kan spele gitar på, så kva skal ein legge vekt på? Frasering, teknikk, "feel"? Derfor synes eg ikkje det går an å seie at nokon er verdas beste gitarist.

Men nå er da strengt tatt ikke det temaet heller. :)

Selv er jeg langt fra noen shredder, men jeg kan spille fort nok til at jeg er en halvgud for folk med utrente ører og øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva legg du i det å vere "en av verdens beste gitarister"? Det fins så utruleg mange måtar ein kan spele gitar på, så kva skal ein legge vekt på? Frasering, teknikk, "feel"? Derfor synes eg ikkje det går an å seie at nokon er verdas beste gitarist.

PS: Det går til dømes ikkje an å samanlikne Michael Angelo Batio og David Gilmour :blush:

i det legger jeg at jeg synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i det legger jeg at jeg synes det.

Med andre ord, du har ikke peiling på hva Clapton faktisk er i stand til å spille. Du gir dine favoritter egenskaper de aldri har hatt, kun fordi du liker gitarspillet deres. Dine utsagn er ikke basert på fakta, allikevel er du bombesikker på at du har rett i det du påstår. Det har du ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.