Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor fort shredder DU?


phatman

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tipper de fleste her "skryter" på seg endel. Gutter, trekk fra endel bpm, det er lov å være kritisk mot seg selv.

Dette gjelder ikke aiwass - han er nemlig en av de få som har forstått viktigheten med å øve sakte og kontrollert.

haha! hva vet vel du om hvor fort vi andre spiller? og hvordan kan du vite at jeg ikke øver "sakte og kontrollert"?

Endret av johannes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de fleste her "skryter" på seg endel. Gutter, trekk fra endel bpm, det er lov å være kritisk mot seg selv.

Dette gjelder ikke aiwass - han er nemlig en av de få som har forstått viktigheten med å øve sakte og kontrollert.

haha! hva vet vel du om hvor fort vi andre spiller? og hvordan kan du vite at jeg ikke øver "sakte og kontrolert?

fordi jeg kjenner tanta di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis et ømt punkt dette med hastighet...

NEHEI!!! JEG BARE TRENGER DET IKKE!!! JEG HAR NEMLIG FEELING, TENK!!!!

!!!!!!

:)

Ja, jeg vet du TROR du har feeling. Like silkemyk touch som skallet til en fullvoksen turtle.

*Snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor fort?

tja.. ikke superfort, akkurat og helt sikkert ikke så fort at noen blir imponert, men jeg klarer meg.

har virkelig ikke tålmodighet til å øve inn skikkelig fart, men jeg klarer som oftest å lære meg de låtene og soloene jeg vil lære meg uten at fingrene krøller seg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekstoler (entotrefirfemseks) er vel det jeg har klart kjappest hittil.

Jeg klarte å henge med opp mot 200 en gang i tiden, da begynte det å bli veldig gjørmete. Nå har ikke ejg øvd ren teknikk på en stund, og driter litt i det, kom til 150 før det begynte å bli rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett meg hvis jeg tar feil, men sekstoler er å spille seks noter på samme tid som det tar å spille fire?

Og sekstoler kan "spilles i" 8-deler og 16-deler osv?

Så hvis det er snakk om sekstoler i "16-deler" i 200 bpm så tilsvarer det 300 bpm i vanlige 16-deler.

Og hvis det er snakk om sekstoler i "8-deler" i 200 sp tilsvarer det 150 bpm i vanlige 16-deler osv osv

Eller er jeg heeeeeeelt på bærtur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.