Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor fort shredder DU?


phatman

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

shredding er kjedelig!!

Kommer helt an på gitaristen.
myyye artigere å høre på en gitarist med feel og groove!! ikke bare presser ut de tonene han klarer på kortest tid !

Her har vi en som liker utropstegn!!!!

'Feel og groove'? Du høres som han der Idol-dommeren, Thomas Strzelecki.

Og prøv å si navnet hans fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle "shreddere" jeg har hørt spiller vannvittig kjedelige ting, mønster og patterns; og feiker masse. Kan noen anbefale meg en "shredder" som spiller bra, generiske linjer og kreative ting? Jeg har hørt en hel masse tidligere, men det er jo samme smørja overalt! De fleste har så innøvd teknikk at det hemmer dem fra å spille interessante ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle "shreddere" jeg har hørt spiller vannvittig kjedelige ting, mønster og patterns; og feiker masse. Kan noen anbefale meg en "shredder" som spiller bra, generiske linjer og kreative ting? Jeg har hørt en hel masse tidligere, men det er jo samme smørja overalt! De fleste har så innøvd teknikk at det hemmer dem fra å spille interessante ting.

Kommer an på ens definisjon av 'shredder'. Hvis du tenker fra en jazzers perspektiv, da må du nok se til gitarister som Gambale, Henderson, Holdsworth og muligens Lane. Jeg vil ikke kalle disse gitaristene for shreddere, så der blir det problematisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. virker som at man må spille sakte og slurvete for å ha feel.....kan noen forklare feel og groove for meg? trenger jeg bare å spille sakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle "shreddere" jeg har hørt spiller vannvittig kjedelige ting, mønster og patterns; og feiker masse. Kan noen anbefale meg en "shredder" som spiller bra, generiske linjer og kreative ting? Jeg har hørt en hel masse tidligere, men det er jo samme smørja overalt! De fleste har så innøvd teknikk at det hemmer dem fra å spille interessante ting.

Kommer an på ens definisjon av 'shredder'. Hvis du tenker fra en jazzers perspektiv, da må du nok se til gitarister som Gambale, Henderson, Holdsworth og muligens Lane. Jeg vil ikke kalle disse gitaristene for shreddere, så der blir det problematisk.

+ McLaughlin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.