Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Velkommen til ny eier


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg kan vel trygt si at nå er det veldig mange som ble lettet glad.

De siste ukers «tumulter» har gitt ganske klare indikasjoner på at dette å drive et forum er mye arbeid, krever mye tid og ikke minst kronasjer. Jeg håper vi får flere med til å dra skuta fremover med tanke på støttemedlemskap. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Truckstop Chuckie said:

Jeg kan vel trygt si at nå er det veldig mange som ble lettet glad.

De siste ukers «tumulter» har gitt ganske klare indikasjoner på at dette å drive et forum er mye arbeid, krever mye tid og ikke minst kronasjer. Jeg håper vi får flere med til å dra skuta fremover med tanke på støttemedlemskap. 

Jeg er spent på hva som blir finansieringen framover. 

Vil uansett gi kudos til @Kjell Iver for jobben han har gjort. Det er ikke bare det å finansiere og å holde programvaren ved like, men man må også tåle ganske mye sprikende synsing fra oss medlemmene rundt ting som reklame, krav om penger, organisering av innhold osv.  Det som ihvertfall er sikkert er at man ikke blir rik av dette, og jeg vil gi en applaus for kapteinen som nå mønstrer av. 🤘👏

Jeg var ihvertfall klar for å betale medlemsskap da meldingen om nedstengingen kom, og kommer til å gjøre det om det fortsatt blir en mulighet. Jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme og støtte @007 i jobben framover.

Endret av sarge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@007 to the rescue!! Gode nyheter - jeg var redd jeg nå måtte begynne å bruke fritiden min på å faktisk SPILLE gitar:tykji:. Tusen takk til @Kjell Iver for alt, ikke minst at han sørger for videre drift. Som andre også har sagt, jeg har vært støttemedlem lenge og vil selvfølgelig fortsette med dette. 

rs_480x360-151113134641-James_Bond_saved_by_the_bell.gif.99b250ea00add2603a4c53d48b4ae811.gif

  • Liker 2
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.