Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
1 time siden, Truckstop Chuckie skrev:

Fremdeles!!! Gammel Guild er nødt til å være noe av det bedre man kan få tak i i forhold til prisen. Fy heite så fint denne låter.

93F44E0C-711F-4F5C-9ECE-443706838E9A.thumb.jpeg.9318db30220b8dc038ab85b49de58894.jpeg

Den SER jo ikke akkurat dårlig ut heller. Meget smukk sak.

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæng!

Endelig dristet meg ut på å sette på .013-.056 på D-18. Deilig overraskelse å oppdage at nøtta tydeligvis er filt opp for den tykkelsen av tidligere eier (har ikke skiftet nøtt på den etter at jeg kjøpte den for fem år siden eller så). Foreløpig ser det ikke ut til at den trenger en tørn på truss-roden heller.

08E5F985-E407-4555-9EFF-9545819D7BC2.thumb.jpeg.aa1b9010dce433925a027af35a7aaad3.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne 2001 Squier Affinity Tele inn døra i romjula for en overhaling og justering, fra en bekjent. Den bar tydelig preg av å ha vært neglisjert i mange år, men etter litt rengjøring, justering og oppstramming i kveld, ble den faktisk en helt kurant gitar. 😎 Faktisk en av de bedre halsene jeg har vært borti i denne prisklassen. Lot seg justere rett uten særlig klirr med action nesten like lav som min Am. Std. Tele. Laber kvalitet på hardware og elektronikk, selvsagt, men ikke verre enn at det funker helt fint. 🙂

49353721062_d27cb0e8b3_b.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Audun said:

Fikk denne 2001 Squier Affinity Tele inn døra i romjula for en overhaling og justering, fra en bekjent. Den bar tydelig preg av å ha vært neglisjert i mange år, men etter litt rengjøring, justering og oppstramming i kveld, ble den faktisk en helt kurant gitar. 😎 Faktisk en av de bedre halsene jeg har vært borti i denne prisklassen. Lot seg justere rett uten særlig klirr med action nesten like lav som min Am. Std. Tele. Laber kvalitet på hardware og elektronikk, selvsagt, men ikke verre enn at det funker helt fint. 🙂

49353721062_d27cb0e8b3_b.jpg

Nesten lik min i utseende.  Du som har litt erfaring, hvordan synes du den typen bro er ift den klassiske telebroa? Jeg har sånn bro som den der, men vurderer å bytte.

Edit: Så nå at den ikke har trestruktur i finishen, slik min har, men at det var trepanelet som speilet seg i lakken... Så ikke SÅ lik som jeg trodde først. Uansett synes jeg det er lekkert med ren lønnehals på svart kropp.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.