Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig eget verksted


Anbefalte innlegg

Endelig egnet sted til gitarmekking. Går fra 9 kvm hjemme til 50 ish. Mye som må gjøres men fikk såvidt begynt å flytte litt i kveld. 

Fikk tilfeldigvis også kjøpt meg båndsag i dag hos "naboen" som er en treskjærer/møbelsnekkerklubb som har alt man kan tenke seg å trenge av verktøy. Meldte meg likeså godt inn i klubben, tok et verktøykurs og kan nå fritt disponere dette. En skal ikke se bort ifra at det kan komme noen gitarer til etterhvert fra denne kanten ?

IMG_20170907_160514.jpg

IMG_20170907_165039.jpg

IMG_20170907_205425.jpg

IMG_20170907_165047.jpg

IMG_20170907_165100.jpg

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis. Husker med grøss min oppstart. Kjøkkenbord. Det var forsåvidt nesten greit når det var gitarer det gjaldt, men man har også reparert forsterkere på kjøkkenbord. DET er særdeles uegnet. Så fikk man 12m2, nok til å mekke korrekt testbenk for alt elektriske, og samlet opp det meste småverktøy. Nå er 20m2 i minste laget, neste gang blir det iallefall 50m. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pledrik skrev:

Husk forøvrig at et hvert verksted med respekt for seg selv må ha falmede, gamle bilder av puppedamer (ikke silikonvarianten).

Selv har jeg alltid sittet med ett inntrykk av at det er vesentlige forskjeller mellom en gitarmaker og en bilmekaniker. Kall det gjerne fordommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.