Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig eget verksted


Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
30 minutter siden, skela skrev:

Vil vel også mene at grensen for profesjonell mekke-aktør nå forlenget er overskredet. Bør innleggene heretter sortere under forumets retningslinjer for bedrifter? :-)

Foreløpig fortsatt glad amatør. Skulle du være tvil, mener jeg innleggene fortsatt er innenfor retningslinjene

§11. Markedsføring
Gitarnorge skal ikke brukes til markedsføring eller lignende.
Bedrifter og organisasjoner m.fl. har anledning til å skrive på Gitarnorge så fremt det ikke omhandler egen markedsføring eller reklame for produkter eller tjenester. Innlegg skal i så fall ha ren informasjonsverdi for aktuelle produkter eller tjenester. Det skal fremgå i tråden hvem man representerer.
 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, germaniumkid said:

Foreløpig fortsatt glad amatør. Skulle du være tvil, mener jeg innleggene fortsatt er innenfor retningslinjene

§11. Markedsføring
Gitarnorge skal ikke brukes til markedsføring eller lignende.
Bedrifter og organisasjoner m.fl. har anledning til å skrive på Gitarnorge så fremt det ikke omhandler egen markedsføring eller reklame for produkter eller tjenester. Innlegg skal i så fall ha ren informasjonsverdi for aktuelle produkter eller tjenester. Det skal fremgå i tråden hvem man representerer.
 

Det var mest humoristisk ment da jeg regner med at mesteparten av overskudd fra evt mekking og videresalg av fiksede instrumenter pløyes inn i nytt utstyr og andre anskaffelser. Samtidig ville jeg understreke at kvaliteten i arbeidet virker profesjonell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig gjør jeg litt reparasjoner, service og vedlikehold for venner og bekjente i tillegg til egne prosjekter. Jeg holder nok en lav profil noen år til men har plass, lyst og forhåpentligvis skills etterhvert til å kommersialisere dette og i tillegg til service, bygge litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, germaniumkid said:

Foreløpig gjør jeg litt reparasjoner, service og vedlikehold for venner og bekjente i tillegg til egne prosjekter. Jeg holder nok en lav profil noen år til men har plass, lyst og forhåpentligvis skills etterhvert til å kommersialisere dette og i tillegg til service, bygge litt. 

Observasjoner på forumet har pekt mot at du holder høy kvalitet på mekking, bygging og annet arbeid. Men at det neppe kan bli det største overskudd med tanke på omfanget av innkjøp :-) Det vil heller ikke forundre meg om du noen år frem i tid har ekspandert denne siden fra hobbynæring til binæring (eller hovednæring?).

Men slike veivalg i livet avhenger jo av mange faktorer.. og hvor markedet er for gitarmekk/bygg/vedlikehold/videresalg osv henger sammen med geografi (konkurrenter i området) og meget annet. Det vil nok finnes rom for fortsatt flere aktører innen norske nybygg.. og det vil vel alltid være nok av restaureringsobjekter. Mye av markedet ligger vel å fikse dyre instrumenter eieren ikke tar sjansen på å fikle med selv av redsel for å gjøre ubotelig skade. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mock up.  Prøver å bruke ting jeg har liggende og jeg tror søren meg jeg har alt bortsett fra poker chip og truss rod cover.  Bridge pu er en gammel DiMarzio PAF og neck en vellydende japaner i samme landskap.  

stop tail og bridge er Tonepros æ,  naturlig aget.  

Gøy prosjekt.  

IMG_20171120_130410.jpg

IMG_20171120_154617.jpg

IMG_20171120_154636.jpg

  • Liker 7
  • Takker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.