Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Custom Explorer 2017


Ballis

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Audun skrev:

Regner man ut fra dollarkurs, og sammenligner hvordan prisen ligger på andre modeller i norske butikker ifht. Gibson sine sider, er det vel ikke et dumt estimat. I ren kurs-konvertering blir prisen pr. nå i underkant av 32.000,- Andre modeller har en tendens til å ligge litt under ren konvertering hos norske forhandlere.

Vet du ca. hvor lenge etter lansering norske butikker typisk har disse på lager også? Evt. tar i mot bestilling? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ballis skrev:

Vet du ca. hvor lenge etter lansering norske butikker typisk har disse på lager også? Evt. tar i mot bestilling? 

Tipper du allerede kan legge inn en form for bestilling :) har gjort det tidligere med Golden Axe da den ble lansert. 4Sound

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ballis skrev:

Allright! Takk. Fikk voldsomt lyst på Explorer her nå. Har jo ingen så det er vel på tide ?

Vintage Gitar har en veldig fin brukt hvit CS 1958 explorer til salgs, just sayin,:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en jeg kjenner som jobber i instrumentbutikk, han sjekket opp i det. Tenker det er billigere å finne noen som lager Gibson design og få dem til å lage tilsvarende.

Tunerne var jeg egentlig ikke helt enig med merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.