Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall Valvestate 8280 bi chorus, kaste eller koste på?


AkE

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, TUFFTUFFTUFF skrev:

Jag tror att allt det där bara är bortförklaringar. Den egentliga orsaken till knivkonflikten var rör vs transistor. Det var tur att det inte var en tredje part (pro amp modeling/FRFR) inblandad. Vem vet vad som kunde ha hänt i så fall?

V hevdet at han fant en dxxdo dekket med bxxj i nattbordsskuffen til Ø. Hva han gjorde med nesa i den skuffen kan man lure på, men man bør vel ikke overraskes over lysskye aktiviteter i band der medlemmene går i sminke på jobb.

Ja hvilket band er neste ut på drapslisten? Et stalltips her er at Metallica ligger tynt an da Ulrich fortsatt deiser løs på sine akustiske (bråke)bøtter, all tinnitusen til tross, mens resten av orkesteret kjører lydløs amp modeling til in-ears. Om ikke Lars konverterer til V-Drums kan farlige situasjoner oppstå hvis roadiene glemmer tapetkniven på trommeriseren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hardwired slettes ikke er så ille jeg da, beste fra den kanten på over 20 år, selvom Justice faktisk er favoritten om dagen.. 

Kan være mange grunner til å gå til fysiske utskeielser mot andre bandmedlemmer, men de fleste jeg kan tenke meg omhandler kvinnfolk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja mer eller mindre. Den blir kaffebord på hjemmekontoret, og så må jeg ha meg noe nytt. Men går litt frem og tilbake på hva jeg bør gå for, en Boss Katana 100 er vel det fornuftige valget, men så hadde det vært moro med noe rør i også da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lokmund skrev:

Rør ja. Trenger du innspill eller vil du holde deg til Katana?

Innspill mottas med stor takk, bruker alt for mye tid på google og youtube.. 

 

3 timer siden, Carpal67 skrev:

et er noen gavmilde forumitter som har delene du trenger, så kan du gi den bort til germaniumkid....forumets julenisse.

Har vært med meg så utrolig lenge, så blir faktisk vanskelig å kvitte seg med den... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som løsningen blir 2 nye forsterkere, først en litt mindre en til hjemmebruk tipper Katana eller noe i den retningen, og en litt "morsommere" en som jeg kan bruke litt lenger tid på å komme frem til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å kjøpe en billig Mustang iv, fikk  den billig og drn var ganske nærme hjemme. Har ikke fått testet veldig mye enda, men fornøyd så langt. Men skjønner hva jeg egentlig vil ha nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.