-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Lignende innhold
-
Av juzzizhow
Stuebrukt liten (bitteliten) og stor kondis byttes mot en eller an morsom/sær gitarpedal f.eks ?
Nypris på disse to samlet er vel 1200 +/- et sted ...
Esken/etuiet til B-5:en har fått seg en smell. Utover det er det strøkent og fint !
Kan ses/demonstreres/testes i Asker !
-
Av Sharkeye
Har en liten krise her nå: har formatert PC-en, installert Cubase og skal til å installere mine Waves plugins. Jeg åpner Waves Online Installer, velger V9, og må velge hvor jeg skal installere følgende:
1. Waves Complete V9r30
2. WaveShell VST 32 bit
3. WaveShell VST 64 bit
Maskinen er en Asus W7/64 bit men ettersom jeg kun har 4 GB ram velger jeg å kjøre 32 bit på DAW og plugins. Jeg antar at 2. WaveShell VST 32 bit skal installeres under: C:\Program Files (x86)\Steinberg\Cubase 6\VSTPlugins
Men hvor skal 1 og 3 ligge?
Tror jeg har prøvd det meste men Cubase klarer ikke å koble riktig?
Kommer bare opp med "select waves 9.3 plugins folder"...?
-Geir
-
Av Affen
Noen som har erfaring med Guitar Rig eller andre lignende programmer? Tenker på til innspilling i hjemmestudioet, greit å ha noe en kan bruke på kveldstid uten å vekke naboen. Hvordan funker det med pedaler ?
-
Av Sharkeye
Legger ved en SoundCloud link til et par ferske låter som muligens oppsummerer mine siste tråder her på forumet vedrørende innspilling og mixing.
https://soundcloud.com/#blupa
-
Av Z0S0
Hei!
Må ty til litt forum-hjelp da jeg står bom fast med et lite problem. Har nettopp fullført åtte spor i Cubase 6 som jeg ønsker å brenne på en vanlig audio-CD. Filene er 44.100 kHz sample rate og 16-bit resolution. De åtte sporene lar seg fint spille av på Windows-PC'en de ble laget på, men når jeg skal brenne dem til en audio-cd så skjer det noe merkelig. Brenneprosessen ser ut til å gå greit (bruker ny-installert Burnaware), og det blir visseligen spor på cd'en.. men ingen lyd.. Både en vanlig cd-spiller og Windows Media Player finner cd'en og alle sporene på, men altså.. ingen lyd.
Hva kan dette skyldes?
Har prøvd flere brenneprogrammer, men det samme skjer.
-