Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

En G&L jeg gjerne skulle sett bilde av er den grønne Germaniumkid solgte her inne for en stund siden. Det var gitaren sin, det. Jeg var litt for sein på avtrekkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En G&L jeg gjerne skulle sett bilde av er den grønne Germaniumkid solgte her inne for en stund siden. Det var gitaren sin, det. Jeg var litt for sein på avtrekkeren.

Jeg kan i det minste by på et bilde. ;)

6B3WkzF.jpg

Endret av germaniumkid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En farlig skjønnhet. Kommer snart til et annonsemarked nær meg?

Jeg hadde den etter Germanium og solgte den til en kar i Oslo. Har ikke sett den på finn etter det.

Fin gitar, nydelig hals(!!!) og knallfine pickups, men den manglet allikevel "noe" for min del. Har hatt en annen nydelig G&L innom også som led av det samme. Litt for HIFI? Forøvrig samme diagnose som 2 forskjellige Suhr gitarer har fått hos meg, så jeg er klar over mine diagnoser ikke er allmenmedisin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde den etter Germanium og solgte den til en kar i Oslo. Har ikke sett den på finn etter det.

Fin gitar, nydelig hals(!!!) og knallfine pickups, men den manglet allikevel "noe" for min del. Har hatt en annen nydelig G&L innom også som led av det samme. Litt for HIFI? Forøvrig samme diagnose som 2 forskjellige Suhr gitarer har fått hos meg, så jeg er klar over mine diagnoser ikke er allmenmedisin :P

Omtrent akkurat samme grunn til at jeg solgte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, denne er nyere, og den er jo litt annerledes. Det er en M-serie, og ikke en L-serie, altså har den en "normal" 3-bånds preamp. Finishen er også litt annerledes. Men den er modifisert med coilsplit hos rocketmusic (litt mer intutivt enn L-2500'en), og jeg er fortsatt størst fan av singlecoil-lydene. Absolutt favorittbassen. Det blir ikke stort mer allsidig enn dette. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.