Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gutt på 8 år spiller gitar! MÅ SEES!


leo

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Imponerende greier! Fikk et lite stikk av sjalusi, må jeg innrømme, og jeg skulle ønske jeg hadde teknikk av det kaliberet som 8-12-åring (hvor gammel han nå enn er). Tror faktisk jeg hadde vært ganske fornøyd om jeg kunne spille det der *nå*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at denne gutten er autist på en eller annen måte. Bare se på utrykket hans, og måten han reagerer på applausen fra publikum. Selv om han har begynt å spille når han var 3 eller 4 eller 5 år har han ikke hatt mulighet til å bygge opp en slik teknikk. Det som kjennetegner autister er at de kan huske hele sanger med opptil flere stemmer etter bare å ha sett eller hørt melodien en gang.

En autist i London ble fløyet over byen og etterpå tegnet han byen helt korrekt, han tegnet hus med rikitg antall vinduer og slikt.

For dette her er ikke normalt.

My point exactly. Han ser faktisk ut til å være i sin egen verden :mrgreen:

De hadde et program på tv om dette for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser sånt så får jeg lyst til å pælme gitaren ut gjennom vinduet for jeg VET at jeg aldri kommer til å bli så god.....  :(

Såså, man må jo ikke bli så god for å bli en god gitarist lille venn.. :wink:

Farten er ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere som prøver å slippe unna med 'det der kan jeg også gjøre''-kommentarene kan bare glemme det. Høyrehåndsteknikken hans er SYK, punktum! Jeg har sett Petrucci og DiMeola spille med mye mer slurv, og guttungen spiller ikke lette passasjer, heller...

Det blir spennende å se hva det blir av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De av dere som prøver å slippe unna med 'det der kan jeg også gjøre''-kommentarene kan bare glemme det. Høyrehåndsteknikken hans er SYK, punktum! Jeg har sett Petrucci og DiMeola spille med mye mer slurv, og guttungen spiller ikke lette passasjer, heller...

Det blir spennende å se hva det blir av ham.

amen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke ut som fyren er 8 år gammel.. tenker mer 10-11.. han kan jo i utgangspunktet ha spilt siden han var 4-5 år og da er det jo fullt mulig å oppnå et silkt teknisk nivå.. men dyktig fyr.. det skal han ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det gikk fort!

Slik spilling minner meg om Formel 1: Det går fort, fort, fort, og teknikken er supergod, men fy faen så kjedelig! Jeg ble rett og slett litt trist inni meg av å se denne unge fyren spille så perfekt/kjedelig! Hvor mye må denne fyren ha øvd? Har har noensinne spilt fotball eller fått skrubbsår på knærne når han har forsøkt å lære seg å sykle? Jeg tipper han har brukt opp nesten all fritiden sin på å finslipe teknikken.

Hva ville skjedd hvis man hadde bedt ham å spille Led Zeppelin's Since I've been loving you, eller en annen blueslåt som ikke krever hurtighet men feeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden han ikke er eldre enn det han er,er det ikke sikkert han tenker noe på feelingen... da jeg var på hans alder tenkte ikke jeg på no feeling.

(siden det er altfor sent og jeg ikke har lest hele denne topicen er det ikke sikkert noe av det jeg sier stemmer, eller det kan vært sagt før...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.