Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gutt på 8 år spiller gitar! MÅ SEES!


leo

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra spilt dette asgeir, men jeg liker ikke høyrehåndsteknikken din :P, greit, kanskje den er bedre nå, men jeg foretrekker å spille med minst mulig bevegelse i høyrehånden, jeg spiller ikke noe raskt, men synes det er mye bedre å spille slik. Jason Becker og alle de store gjør (gjorde) det også, men selvfølgelig mye bedre enn meg (og alle andre på dette forumet) vil eg tro... Men for all del, det hørtes rent ut. legg ut noen videoer/lydklipp fra spillingen din no då, vil høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har redusert bevegelsen veldig eg og, har nesten alltid ringfingeren og lillefingeren på gitaren, det er mye bedre å spille nå. Det tok vanvittig med arbeid å venne seg til det, men når spiller jeg bedre enn aldri før!

Skal få se om jeg får lagt noen klipp ja, har prolem med opptaksutstyret, det er lånt bort til en venn, men eg får det nok til helga :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra spilt dette asgeir' date=' men jeg liker ikke høyrehåndsteknikken din :P, greit, kanskje den er bedre nå, men jeg foretrekker å spille med minst mulig bevegelse i høyrehånden, jeg spiller ikke noe raskt, men synes det er mye bedre å spille slik. Jason Becker og alle de store gjør (gjorde) det også, men selvfølgelig mye bedre enn meg (og alle andre på dette forumet) vil eg tro... Men for all del, det hørtes rent ut. legg ut noen videoer/lydklipp fra spillingen din no då, vil høre :D[/quote']

'Minst mulig bevegelse' er ikke det første som slår meg når jeg tenker på Jason Becker, nei... Høyrehånden hans var 'all over the place', men likevel ganske så nøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, på de videoene eg har av han, så beveger han i hvertfall hånden lite. Eg har flere timer med jason becker video, og det er ikke mange gitarister som har en slik fantastisk høyrehåndsteknikk. Musikalsk liker jeg også becker, han har en helt særegen stil, og er et musikalsk geni. Det kan man høre på platene han har gitt ut også etter at han ble rammet av ALS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.