Gå til innhold
Arachno

CLASSIC ROCK UNPLUGGED

Anbefalte innlegg

Har et nytt prosjekt på gang her. Lars Lind på gitar, undertegnede på vokal. Vi spiller i Bodø førstkommende fredag og lørdag, forresten.. :)

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fortjener tilbakemelding på denne, synes jeg.

Jeg liker sjangeren, sangene (hørte "Odyssey" på YT) og gitarspillet veldig godt. Jeg er ikke så begeistret for vokalen, den er litt for "tilgjort" hvis du skjønner hva jeg mener.

Mulig at det funker med fullt band, men med så beskjeden instrumentering bør den gjøres enklere for å passetil (snakker fortsatt om vokalen)

Mine ydmyke meninger der altså, men bevares, dere har all grunn til å være stolte av dette :) Hvordan var responsen i Bodø?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbakemelding! :) Vi har ikke spilt i Bodø ennå, skal spille der i morgen, fredag den 15. og lørdag den 16.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette låter flott, synes jeg. Jeg synes vokalen fungerer bra, og synes ikke det er for tilgjort.

Selv om gitaren spilles på en rytmisk måte, så tror jeg likevel en stortromme med pedal eller lignende kunne gitt et enda heftigere fundament. Men så er jeg jo mest bassist om dagen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Martin Brevik
      Heisann!
      Sitter her nå om skal strenge om gitaren  min, men når jeg satt på og strammet til G strengen så kommer det en rar "skurrelyd" når jeg spiller strengen. Spilte helt fint på de gamle strengene for 10 minutter siden, men nå sitter jeg litt fast. Har ikke mye peiling på gitar uten å kunne spille og å bytte strenger. Dette er heller ikke første bytt jeg har på gitaren, så dette er nytt for meg.
      Alle innspill og tips blir tatt godt imot.
      Takk!
    • Av TerjeA
      Det nærmer seg jul. Om du kunne velge fritt - hva er den akustiske drømmegitaren din? Og hvorfor?
    • Av geir-retro
      Har et par gamle gitarer (ref bildet) fra 50-60 tallet som trenger nye strenger.
      Er det noen som har forslag til strenger som passer på disse gitarene?
      De gamle strengene som står på har har ikke spunnet tråd på tredje strengen. Dvs bare kjerne-streng.
      Det er vel litt uvanlig. Får man tak i slike strenger i dag?

Gitaren til venste er av type Leif Hansen (norsk-bygd)
      Den til høyre har ingen navn eller påskrift hverken utenpå eller inni, men dette er den som lyder best av de to gitarene.
      Noen som har ide om hva slags fabrikat denne kan være?

• Av BjørnReiten
      Her er en låt jeg har jobbet med den siste tiden. Ta gjerne en lytt? 
      https://m.youtube.com/watch?v=nTCFrUHYdp4

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.