Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GFS Strat Pickups, bra?


Affen

Anbefalte innlegg

Da må du i såfall sjekke om gitaren har plass til en stratpickup i neck. Har den vanlig routing for teleneckpickup så må du frese plass til stratpickupen da denne er noe større enn en telepickup.

Jeg har en minihumbucker der nå, så regner med det er plass nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg kjøpte Retrotron derfra til min Epiphone Dot just, og det var bra saker altså!
Helt ærlig så tror jeg man skal ha rimelig sensitiv hørsel om man hører stor forskjell på disse vs. f. eks Seymour Duncan.
Sier ikke at det ikke er forskjell, men man får ikke ALLTID hva man betaler for.

Ser i en annen tråd en diskusjon om hvorvidt en Mexico tele er "bra". Bra er jo relativt. Undrer meg over at amatørgitarister kan mene at det og det suger, også er det drøssevis med profesjonelle gitarister som bruker nettopp disse produktene som "suger" (jf. Boss pedaler, Tom Morello bruker en helt standard Mexico Tele)

Jepp, det var dagens høyttenkning ;)

Edit: men vet jo at MAa er profesjonell, så det var ikke rettet til deg ;) Mer til wannabe proffer som megselv ;)

Endret av Affen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.