Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste vrengpedal-kjøp til under tusenlappen?


MrHåvar

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for alle tips! Ble til enda et DIY-prosjekt denne gangen, men har planer om kjøp i nærmeste framtid. Veldig kjekt med såpass pågang, mer å se etter :)(Prøver altså å si at det bare er å komme med flere forslag)

Endret av MrHåvar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler en boss od-3!!! var en tilfeldighet at jeg prøvde denne sammen med VOX'en min og det låt skiitbra..

OD-3 skulle være boss sitt flaggskip innen OD, men slo aldri helt ann slik som bluesdriveren. Kjøpte min for 300 spenn og låter killaahhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til en OCD, og har gjort det de siste tre eller fire årene. Den får du sikkert brukt til under 1000-lappen. Men både OD-3 og Hardwire Valve Distortion har vært stayere på brettet tidligere. OD-3-en min selger jeg aldri...

Om du vil ha noe som har mer vreng, er MI Audio Crunch Box absolutt strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kjører jeg Boss OS-1 (kombinasjon av overdrive og distortion), Joyo Ultimate Drive, og Big Muff foran min AC30. Når det kommer til ren overdrive synes jeg ampen lager kul nok lyd når den bryter.

Hvis du er ute etter en kul fuzz sound låter AC30 og Bigg muff som en drøm sammen!

Ultimate Drive synes jeg lager for mye grums, men det er nok heller en smakssak

Os-1 Lager en overdrive lyd hvor treble fremheves hvis det er det du er ute etter

Bottom line, hvis du vil ha noe som skiller seg fra rørvrengen på en utelukkende positiv måte til under tusenlappen: Big Muff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om du føler at du trenger alt det så? Selv kjører jeg crunch på ampen, som boostes med AC Booster når jeg trenger mye gain. For så å kline til med noe fuzz (høyt volum, lite fuzz/gain/sustain/whatever) oppå der igjen noen ganger. Det er grenser for hvor mange forskjellige vrenglyder man trenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.