Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Ikke den, men jeg har en Peavey Deltablues 210 30w. Spiller skikkelig høyt, har en veldig fin vrengkanal som med mine singlecoils går fra mykt overstyrt via crunchy blues/rock til kraftig distortion (jeg setter vrengen aldri høyere enn 6-7 sjøl, men jeg har prøvd). Har du humbøcker med høy output, kan du få enda mer vreng på den. Clean-kanalen er veldig bra, masse trøkk i bånn også. Du burde få en tilsvarende brukt for 5 lapper eller mindre, men få deg fotpedal (svitsjer mellom clean og vreng, og slår av/på tremolo). Har også boost, analog reverb og analog tremolo i tillegg til bass/medium/treble. Det er slett ikke bare en blues-amp, den er veldig allsidig, spiller også fint med min akustiske med mikk. Finnes også i en 115-utgave, de pleier å koste det samme.

Endret av toralfsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classic og Delta Blues er fine amper, men de leverer ikke akkurat noe «chugg» uten at man tighter opp med en Tubescreamer foran. Til trådstarters bruk er nok 6505-comboen mer inntertier! Jeg har selv en 5150, og den er ganske krise cleanmessig, men tror 6505-comboen er vesentlig bedre på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.