Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Show me your pedalboard!


Anbefalte innlegg

Allright! Kom med bilder av pedalbordet ditt da! :D Lyst å se hva folk har og hvordan de ser ut! :D

Holder på å sette opp mitt (kjøpt nye ting).

Trenger også hjelp med å sette opp mitt eget.

Pedaler jeg skal ha på brettet:

Radial Plexitube

Black Star HT- Dist

Ernie Ball Volum Pedal JR

George Dennis Wha

Dunlop Phase 90

Boss V-Wha (dritt pedal, jeg vet. men har en wha effekt eg bruker mye på psykedeliske låter)

Boss DD-6 - Delay

Boss Loop Station

Boss TU-2 - Tuner

Boss OC-2 - Octav

Boss CH-1 - Chorus

Boss GE-7 EQ <-------------- Mye BOSS... mye bra, men finnes mye bedre ting enn BOSS.

Hvordan jeg har tenkt

FORSTERKER --> Volumpedal - Loop - Delay - Chorus - Phaser - Octav - EQ - HTDist - Plexitube - Wha - V-Wha <-- GITAR

Tuneren går seff inn i TUNER inngang på volum pedal. Ser det greit ut? eller bør jeg flytte på ting?! Slenger opp ett bilde så snart pedalene mine er på plass!

Takker for innspill!

Peace and love!

Endret av askøyrocker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør snu presentasjonen av pedalrekkefølgen din, da det er mest naturlig å lese og omtale (i forhold til "før"/"etter"), selv om det er riktig at de i praksis kobles fra høyre mot venstre. :)

Tuneren bør stå før vrengen for å bli nøyaktig nok. Du kan eventuelt sørge for å slå av all vreng før du stemmer.

Volumpedalen bør gå før delay. Da får du "spillover", og slipper brå/unaturlig avslutning. Du kan også lage "swells" på denne måten.

Octaven bør stå helt først (eller rett etter wah), for å klare å tracke godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.