Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

JAPAN VS. USA (Custom Shop-gitarer)


Pikachu

Anbefalte innlegg

kos deg med Canadian Breed :-) Den blir nok garantert slik du vil ha den som.

Jeg snakket nå om ferdig bestilte cnc kropper etc som ikke har blitt laget av byggeren selv. men det går mer på å beskytte enn å lytte her. Tommern presiserte hva han mente er ekte custom shop og det er bernie rico og flere andre byggere enige i selv.. alt gjøre av den som DU som bestiller av, og alt sjekkes nøyere enn av en fabrikk.. Slik som j custom min fex, slik som gluke nevnte om suhr etc.. shit happens.. more to those whom eat shit..

Endret av Tordenskrald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg kan omformulere detta jeg skrev :

Siterer Gluke: "Og jada jeg har prøvd både Suhr og Tyler og Fender CS gitarer som suger baller. Trebiter er alltid forskjellige og det er ikke magisk match hver gang."

Er akkurat dette man vil unngå. Man vil at custom shop lager gitarene skikkelig.. og ikke stoler på CRC frest bestilte varer som kan være mye feilvarer da de kommer fra Korea, Kina eller Japan.

Jeg unnskylder meg og mente dette :

Er akkurat dette CNC samlebånd lagde deler custom shops setter sammen gitarer som ikke låter slik at Eierene blir skuffet. Og jeg kan hvile meg på at fex Bernie Rico står for dette også da hans hybrid serie, hvor han satt sammen korea bestilte deler som Mange merker gjør for så å kalle senere CS, ikke holdt mål. Slik Bernie Rico jr mener at Custom Shop betydningen er verdig. (nå er det snakk om usa vs japan og ikke korea, polen, norge, ) men korea er en stor innvirkning på usa gitarer så det ble tatt med pga Bernie Ricos erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuji-Gen Gakki CNC fabrikkene, som lager Ibanez, Greco (Fender Japan) ++ er vel en lignende Kramer/ESP/Warmoth fabrikk.. Men det er sikker mer skjult som J-Custom hos Ibanez etc om du skal ha bestilt deg en gitar slik ESP/Kramer gjorde det.. Kramer NS = ESP Kamikaze.. Uansett freser.

Sikkert noen som har mer peiling og svarer snart:

Endret av Tordenskrald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.