Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ALLE våres gitarer er stjålet..


Neros

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt å se at gitarene er kommet i orden, selv om det gjør vondt å se hvordan de ble behandlet.

Det har dessverre gått litt galt med min Reguis. Oppdaget langsgående sprekker i lakken på hodet. Ser ikke ut som strukturell skade, men jeg ser sprekker ned gjennom farging av treverk. Skaden ligger mellom stemmeskruer, og opp mot toppen. Dette er et skår i gleden, men håper å få dette dekket på forsikring. Tar nok kontakt Trond, for denne bør kanskje tilbake til Polen for utbedring.. vet mer i morgen etter møte med Politi og f.selskap.

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at de kom til rette selv om behandlingen ikke har vært bra for å si det mildt.

Mayones ordner nok greit opp den hvis den sendres tilbake.

Har sett hvordan Suhr har reddet gitarer som ikke har sett bra ut så den kan nok bli som ny igjen.

Men kan vel være greit å sende den tilbake ja hvis det er relakkering av headstock og påsettelse av ny logo som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har dessverre gått litt galt med min Reguis. Oppdaget langsgående sprekker i lakken på hodet. Ser ikke ut som strukturell skade, men jeg ser sprekker ned gjennom farging av treverk. Skaden ligger mellom stemmeskruer, og opp mot toppen. Dette er et skår i gleden, men håper å få dette dekket på forsikring. Tar nok kontakt Trond, for denne bør kanskje tilbake til Polen for utbedring.. vet mer i morgen etter møte med Politi og f.selskap.

Bare å ta kontakt selvfølgelig. Jeg skal gjøre hva jeg kan for å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ta kontakt selvfølgelig. Jeg skal gjøre hva jeg kan for å hjelpe.

Ja, men hva kan rokctrond gjøre.... Veldig takknemlg for en leverandør som virkelig gjør en innsats. Stå på Rokctrond......, Jeg vet at du bryr deg. men alikavell.,............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hva kan rokctrond gjøre.... Veldig takknemlg for en leverandør som virkelig gjør en innsats. Stå på Rokctrond......, Jeg vet at du bryr deg. men alikavell.,............

Rocktrond kan da være mye til hjelp når det gjelder å få gitaren tilbaje til polen for å få den fixa osv? Er da ikke vits å være negativ, er ikke mange forhandlere som hadde tilbydd seg å hjelpe på den måten trond gjør her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff, og kondolerer.

Jeg føler scenariet på kroppen.

Her er det bare å bruke alle midler til å få det oppklart. Det første man bør gjøre er å tenke logikk.

Østeuropeisk bande, som ble nevnt: lite sannsynlig, for de ville som nevnt tatt alt.

Folk med peil vet jo at disse Mayones-sakene ikke lett kan omsettes. Kan det da være noen uten peil?

Hvilke er i tilfellet disse? Tvilsomt at de kommer fra Lofoten, eller Fredrikstad for den saks skyld.

Jeg synes nemlig dette oser av lokal ungdom uten peil.

Så Politi med lokal innsikt, samt ungdommer med følerne ute kan være gull verd her.

Ikke at jeg tror de vil bli brukt på en lokal scene for ungdom, men at de kan tro de kan omsettes en og en via finn.no etc.

Det som slår meg her er at din sønn er 15,........ ryktet om et øvingslokale sprer seg i ungomsmiljøer. Selvsagt ikke hans venner, for de skal hjelpe til å løse saken!

Men det er vel flere bandmiljøer i området (fylket)? Ikke bare bandmiljøer men også suspekte miljøer.

Fy faen, jeg føler med dere :angry:

VELdig bra tips det her til den forulykkede gitareier, det lokale politiet kjenner ofte til de lokale synderne. Verdt å høre med gutta på kammerset. Vi har alarm med kameraovervåkning i huset vårt men jeg skulle ønske jeg kunne ha vollgrav og sinte hunder også!

gratulere med funnet da, håper gitarene ikke er veldig skada. elektronikken kan skrape litt etter dette men burde komme seg etter litt bruk. nå er det sikring som gjelder.

Endret av Dag Blix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørgelig syn dette her :( Har prøvd både Setius og Regius i dag. Og det var nesten like sørgelig, spesielt Regius`n låt som en dass på ampen. Rett og slett "ruglete" i lyden, ikke noe pen clean og med vreng låt det virkelig ille..

Setius`n hadde også merkbart endret lydbilde, men ikke fult så gæli.. Kan trolig skyldes at PU`s stadig er fuktige.(?) Men får jeg dekket av forsikringen, så skal alt av pot, PU og switch byttes ut.. Vet mer ang forsikring i løpet av etpar dager...

post-4617-0-58374600-1325529458_thumb.jp

post-4617-0-56905400-1325529466_thumb.jp

post-4617-0-95138200-1325529474_thumb.jp

post-4617-0-80249100-1325529483_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke urimelig å forvente at de skyldige erstatter gitarene fullstendig når utstyret er såpass ødelagt? De får selvfølgelig ta det med Onkel Blå, men det bør da vel være mulig for deg å si at du forventer erstatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke urimelig å forvente at de skyldige erstatter gitarene fullstendig når utstyret er såpass ødelagt? De får selvfølgelig ta det med Onkel Blå, men det bør da vel være mulig for deg å si at du forventer erstatning?

Har i anmeldelsen tatt med at jeg forlanger erstattning.. Jeg har god tro på at jeg finner skurkene, i morgen er det skoledag og dette blir nok en stor snakkis på skolen. Jeg har en mistanke om at disse gutta som har vært på besøk har vært hjemme hos oss før, dvs dette er folk vi vet hvem er.. Jeg har alltid hatt "åpent hus" for unger og ungdommer, og laget mye gøy og spetakkel for ungene i "bygda". Naiv som jeg er så har jeg vel ikke helt tenkt tanken at disse greie guttene vokser seg større og ikke alltid har samme respekt for "mitt og ditt" når de kommer opp i 14-16 års alder..

Jeg ser frem til dagen da vi vet hvem de er, og så ta en seriøs prat med dem sammen med deres foresatte. Regningen havner da på bordet, og Onkel Blå får ta seg av resten.. Jeg har skrevet i anmeldelsen at jeg er villig til å ta saken i et konfliktråd, men det betinger at dette virklig er unger og ikke drevne skurker. Alle kan trå feil i starten av livet, og alle skal få gjøre rett for seg, men da forlanger jeg at man møter slukøra på døra hjemme hos meg med hengnede ører og halen mellom beina. OG tar regningen uten å mukke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan trå feil i starten av livet, og alle skal få gjøre rett for seg, men da forlanger jeg at man møter slukøra på døra hjemme hos meg med hengnede ører og halen mellom beina. OG tar regningen uten å mukke...

Way to go...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.