Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ALLE våres gitarer er stjålet..


Neros

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff huff, og kondolerer.

Jeg føler scenariet på kroppen.

Her er det bare å bruke alle midler til å få det oppklart. Det første man bør gjøre er å tenke logikk.

Østeuropeisk bande, som ble nevnt: lite sannsynlig, for de ville som nevnt tatt alt.

Folk med peil vet jo at disse Mayones-sakene ikke lett kan omsettes. Kan det da være noen uten peil?

Hvilke er i tilfellet disse? Tvilsomt at de kommer fra Lofoten, eller Fredrikstad for den saks skyld.

Jeg synes nemlig dette oser av lokal ungdom uten peil.

Så Politi med lokal innsikt, samt ungdommer med følerne ute kan være gull verd her.

Ikke at jeg tror de vil bli brukt på en lokal scene for ungdom, men at de kan tro de kan omsettes en og en via finn.no etc.

Det som slår meg her er at din sønn er 15,........ ryktet om et øvingslokale sprer seg i ungomsmiljøer. Selvsagt ikke hans venner, for de skal hjelpe til å løse saken!

Men det er vel flere bandmiljøer i området (fylket)? Ikke bare bandmiljøer men også suspekte miljøer.

Fy faen, jeg føler med dere :angry:

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff!! Så trist å lese dette.

Holder nok en liten knapp på det Hank sier med lokale personer. Østeuropeere hadde nok tatt alt. Holder selfølgelig øyne og ører åpne.

Kanskje åsså holde øye med om noe kan bli byttet inn i den lokale gitarsjappa.

Fikk nå plutselig trang til å sjekke lokalet vårt som bare ligger ett par km unna deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais... Har laget en FB side ang. saken.. Søk opp : Gitartyveri i Tønsberg

Setter pris på spredning av info...

Ellers igjen takk til dere alle sammen så langt, vi har rotet litt på kjeller og loft og funnet etpar gamle "glemte" gitarer så helt tørke er det ikke,

men håpet er å få utstyret tilbake i god behold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal joine gruppen, det var veldig trist Neros..

"Heldigvis" er dette veldig verdifult utstyr, så det blir nesten som å stjele en bil, får håpe politiet og andre tar det seriøst.

Stikk innom lokale forhandlere og hør med dem også, kanskje de kan være behjelpelige og litt oppmerksomme. Tipper de har mange kontakter blant gitarmøljoet lokalt.

Og sjekk ut alt av forsikringer.. Hva innboforsikringer dekker hvis det er snakk om grarasjen din..

EDIT: Hvis du legger inn litt info på engelsk på FB-siden, ala engelsk tittel og beskrivelse også så skal jeg sørge for å få lagt det ut på de internasjonale forums jeg henger på.. For det er ikke usansynlig at slikt tyvgodt kan bli lagt ut for salg internasjonalt.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å vite om dette er lokale revestreker, eller internasjonale røvere... Media bryr seg : http://www.vestfoldblad.no/nor/Samfunn/Aktuelt/Trist-og-uvirkelig Vet ikke helt forskjell på Regius og Setius, men det kan jeg leve med...

Har også skrevet noen ord på "ny-norsk", så hvis dere har noe venner rundt om i Europa så setter jeg pris på om dere kan informere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.