Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ALLE våres gitarer er stjålet..


Neros

Anbefalte innlegg

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhh oh crap. Dette var kiipt å høre. Ikke no julebudskap akkurat. Skal holde øya oppe og si ifra hvis jeg ser no, men det er vel desverre store sjanser for at de er på vei tilbake til østeuropa allerede, med mindre det er noen lokale alkiser/narkiser som har vært innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man kan jo også spørre seg hvem som visste at du oppbevarer gitarer akkurat der... Får veldig følelsen av at noen har visst eksakt hva de var på jakt etter, nærmest et bestillingstyveri. Utrolig kjipt, du har min dypeste medfølelse.

Lett å være etterpåklok, men i vårt nabolag var det for et par år siden en rekke innbrudd. Hus med alarm fikk stå urørt. Bare klistremerkene fra alarmselskapet har en avskrekkende effekt i seg selv. Så alarm kan jo være en ide. Da jeg f.eks. bygget hjemmekino i kjelleren så fikk jeg satt opp en bevegelsessensor der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lusen avslutning på jula!

Er nok ikke bestillingstyveri, men de som har vært på ferde har vært fullstendig klar over hva lokalet rommet. Gitarene bør være greit gjenkjennelige, så hvis en sprer nyheten bør det være mulig å få de tilbake. Bruk hva som finnes i etterlysningen av gitarene. The Gear Page, Jemsite, Sevenstring.org etc.

(null)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanskelig for å se for meg at dette er gjort av noen som ønsker gitarene selv, for jeg har vanskelig for å se for meg at en gitarist skulle ha hjerte til å gjøre noe slikt mot andre gitarister. Utrolig kjipt, og jeg håper virkelig at tingene kommer til rette. Dere har min dypeste medfølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for sympatimeldinger, det hjelper faktisk på humøret..

Har akkurat kommet hjem, og er i lett sjokktilstand. Kan ikke fatte at noen har tatt KUN gitarer, og spesielt 2 så

unike gitarer. Noe bestillingstyveri tror jeg neppe det er, men de som har vært på besøk hat målrettet seg på gitarer.

4 av gitarene hang på stativer, mens den 5 hadde jeg i mekkebua (1.etage av garasjen) Dvs de har tatt seg tid til å lete etter gitarer, og latt

verktøy, elektronisk måleutstyr, PC, flatskjerm, stereo osv stå urørt. Utrolig merkelig hele opplegget...

Det er ikke til å legge skjul på at mine mistanker går til folk jeg har hatt på besøk eller omgangskrets av disse. Og det er ingen god tanke å vite at folk man har prøvd å hjelpe med å fikse utstyr kan ha medvirket (bevisst eller ubevisst) til at jeg og mine 3 sønner står uten gitarer i dag. Jeg har hatt folk fra GN på besøk, men disse gutta har jeg ingen mistillit til, bare så det er nevnt...

Dette er helt for jævelig, og spesielt er det ille for gutta mine som har lagt mye av sine oppsparte kroner fra jobbing, jule- og bursdaggaver. Gutta hjemme er langt nede i kjelleren for øyeblikket, og det er ikke godt å se..

Samtlige innganger til garasjen er merket med originalt skilt fra Vaktservice/Nokas, dog uten alarm. Dessverre er det en mulighet for at døra til garasjen ikke var låst (mellomste pjokken på 13 er skråsikker på at han låset etter seg, men kanskje...), selv om jeg synes det er noen nye oppskrapte merker rundt låsesylinderen. Døra er ikke brukket opp.. Så det ligger ann til at vi ikke får 5 øre i forsikringsoppgjør. Flott slutt på 2011...

Gluke: takker for tilbudet om å låne en gitar, det er kanskje ikke helt utenkelig at vi følger deg opp på dette om ikke vi får lånt noe mer lokalt.

Spille SKAL vi, uansett om vi må begynne på billiggitarer for å så å jobbe oss opp mot samme nivå av gitarer igjen.. Ingen jævla tjuvradd skal stoppe

Metal-spellinga vår.....

Jeg skal nå få samlet sammen litt info og bilder, så oppdaterer jeg i løpet av kvelden..

Takk igjen for sympatien gutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er til noen hjelp, men .....

... jeg har en billig Stratkopi stående som dere kan få. Den trenger litt pleie, må muligens shimses litt i neckjoint, men det er jo en gitar da....

Bor på Stathelle, ikke så langt unna Tønsberg, så den logistikken fixer vi. Bare å gi beskjed om det er interessant..

Edit : Den er SSH, mangler vibarm, men ellers hel...

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.