Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ALLE våres gitarer er stjålet..


Neros

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jag tycker att du låter som en bra farbror att springa in i om man har råkat ta ett snedsteg i livet och ångrar sig, Neros :) . Hela historien är såklart jättetråkig, speciellt med tanke på hur mycket ett av dina barn har jobbat för att få råd till gitaren. Men om man nu ska försöka tänka positivt så kan du kanske vara i alla fall liiite glad över att, när det väl sker något kriminellt knyttet familjen, inte handlade om något värre (missförstå mig rätt här), som till exempel våld eller andra personskador.

Jag och min fru var förresten ute för ett par månader sen och någon tog hennes väska med nycklar och några oersättliga kläder. Vi tänkte "jiiikligt trist, men de ville väl bara ha snabba pengar, vi tar en öl till". Men som tur var så ombestämde vi oss och tog taxi rätt hem.. och väl hemma, utanför ingångsdörren så mötte vi 2 tjyvar som hade fixat en stor flyttbil och flera medkumpaner som var på väg att öppna dörren och ta rubbet. Hade vi kommit en halvtimme senare så hade lägenheten varit tom, men ännu värre hade nog varit om vi kommit en kvart senare, då hade vi mött de inne i lägenheten och då vet man inte hur varken vi eller de hade reagerat. Kalaset inklusive bytte av lås kostet väl 20-25000:- (som vi förhoppningsvis får tillbaka på försäkringen) men det kunde ha gått fan så mycket värre. Vet inte riktigt vad poänget med den historien var, men, men, hmm :) .

Endret av TUFFTUFFTUFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, ja :).. eller "ha försäkring!" . I tillägg så hade kona både sina och mina nycklar för första gången ever (hon låste dörren med mina nycklar och vi måste springa till T-banan och nycklarna glömdes bort) så vi måste hem till svigers för att hämta reservparet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan for en historie TuffTuff. For jævelig hvor frekke folk kan være.. Det er klart at vårt tap er peanøtter i den store kriminelle verden, eller om man ser på all elendighet ellers rundt om. Men man blir fort litt navlebeskuene når det rammer en selv, og spesielt når man ser hvor ille ens barn tar det..

Har forøvring hygget meg med Reguis'n i kveld, og mistenker mye av ulyder kommet fra enkeltstrenger som disharmonerer. Spesielt G strengen låter helt grøt, samt E og A er helt ute å kjøre. Halsen er like grom som før, så denne er nok helt ok. :-) Får strenge henne om i morgen og ta en ny test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hva kan rokctrond gjøre.... Veldig takknemlg for en leverandør som virkelig gjør en innsats. Stå på Rokctrond......, Jeg vet at du bryr deg. men alikavell.,............

Denne synes jeg er på kanten av ufin... eller er det noe ironifjas som går meg hus forbi...?

Hva kan Trond gjøre...? Spør heller hva Trond har gjort...

Bilder er sendt fra Trond til Mayones, og jeg sitter med et meget hyggelig pristilbud på full rep pluss Scallopering av 3 bånd til.. På lik linje som han fulgte opp under salgsprosessen, følger han opp etterpå...

Bra mann, bra representant for Mayo... !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg ser den. Men det er ikke alle som faller naturlig inn i dialoger. Eller sagt på annen måte, så bør det være rom for en skivebom, som det antagelig ikke var noen spesell baktanke med. Kanskje snarere ikke gjennomtenkt i det hele tatt. Er vel egentlig no big deal... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan trå feil i starten av livet, og alle skal få gjøre rett for seg, men da forlanger jeg at man møter slukøra på døra hjemme hos meg med hengnede ører og halen mellom beina. OG tar regningen uten å mukke...

Støtter dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEWSFLASH....

Mens jeg var på jobb i kveld, dukket det opp 2 staute sivilkledde politimenn på døra. De spurte etter et bilde av den manglende gitaren og etter en liten kikk kunne de fortelle at gitaren var funnet, hjemme hos en ung mann.. Jeg vet ikke om det heler eller stjeler, men saken blir nå nøstet opp..

Jeg sitter med mange spørsmål som jeg håper å få klarhet i de nærmeste dagene..

Ikke gæli å få løst en sak som denne i løpet av en liten ukes tid :)

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.