Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ALLE våres gitarer er stjålet..


Neros

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var utrolig kjedelig!

Ang. å finne en synder, tror jeg kanskje din eldste sønns skole/miljøer kan være verdt å sjekke ut. Har han eget øvingslokale i huset, er det noe folk hører om. Med SÅ fine gitarer, er det sikkert noe han også gladelig forteller til folk!

Nå har jeg delt siden din på face, ringt ned til familien i Frankrike og sendt meldinger til venner i Sveits, Sverige, Tyrkia og USA. Så kanskje de ser noe. De franske skulle legge ut følere i musikkmiljøet der. Skal snakke med en polsk kamerat av meg, om jeg treffer han imorgen. Kanskje de dukker opp igjen der?

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å love amnesti ved tilbakelevering i tillegg til finnerlønn. Litt kjett hvis de blir dumpa i ren frykt. På jobben fikk vi tilbake en bil pga en observant facebook-bruker. Utrolig hvordan det sprer seg via venner og venners venner. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har postet rundt på facebook!

Vi må stå sammen om å finne igjen stashet til hverandre! Det er alt for mange tyveri rundt om kring i landet som ikke blir oppklart. Hadde vi vært lojale hele gjengen hadde det blitt tilnærmet umulig å bedrive tyveri av muikkinstrumenter. Miljøet er såpass lite at det burde være relativt enkelt å finne igjen instrumenter!

Hjelp til her folkens, neste gang kan det være deg!

Lykke til!

Endret av caos82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

Takker igjen for omtanke og tilbud om få låne utstyr. Jeg og gutta setter virkelig pris på dette..

Jeg har tatt tipset med amnesti og gir eve angrende tjuvfanter mulighet til å gjøre opp for seg frem til mandag kl. 0800. Da blir det opprettet en

formell anmeldelse. Frem til å nå er saken kun ringt inn som en hendelse hos Politiet og forsikringselskapet.

Håper virkelig at dette kunne bli løst så enkelt, men frykter at det ikke skjer...

Takk igjen for all hjelp så langt...

Mvh Neros & Sons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om man kan lese uten å registrere seg, men:

http://www.sevenstring.org/forum/standard-guitars/182204-stolen-guitars-no-my-but-still-help-guitar-buddy-his-family.html

Det er ufattelig mange som følger med på alt rundt Mayo på 7string. Finnes folk med opptil 3-4-5 Mayoer på lager der ute, så om noe skulle dukke opp så merker disse karene det.. Følg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.