Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ALLE våres gitarer er stjålet..


Neros

Anbefalte innlegg

Dette er kjipt!!Bandet til en kamerat av meg hadde innbrudd i øvingslokalet sitt i fjor. Og det er ikke så altfor langt unna deg...de fant igjen alt utstyret sitt ganske kjapt.skal ringe han og høre hvor de faant det,og så kan jeg si fra til deg.mener nemlig at det var i en av nabobyene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tønsberg Blad har vært på besøk, så det dukker snart opp en case der også.

Ellers kan jeg informere at tyvene har tatt ned seg en halvfull flaske whisky, så dette begynner å lukte lokal ramp lang vei..

Man rører ikke en manns gitar,whisky,våpen og kvinne ustraffet.... Og det er i riktig rekkefølge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ikke kommer fram i artiklene er at noen av gitarene ikke er lett omsettelige, desverre.

Men, bra med amnesti fram til mandag, og fortsett med mye publisitet.

Jeg skal også finne FB-siden og sende videre, selv om jeg tviler på om de befinner seg her i Østfold.

Blir nok ikke like moro å feire nyttår for dere i år :( , men jeg ønsker allikevel godt nytt år, og godt håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste saker. Selv er jeg veldig forsiktig med hvem jeg forteller om furtebua, også har jeg kameraovervåking som lagrer bilder og video på serveren min av rommet. Koster 600 kroner for et sånt kamera.

Vel, poenget med å poste, er vel i første rekke for å si noe om at jeg tror at musikkweb også har en sånn stjålet- annonseting, tror jeg.

En tekst her skader vel heller ikke. Vet ikke hvor effektiv denne er, men det er gratis: http://www.ettersokt.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier, de beste ønsker herfra.

Det hele virker jo veldig pussig med tanke på alt som står igjen, og Mayones-gitarene er jo umulig å omsette her i landet på det åpne markedet.

Håper dette får en lykkelig utgang for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:DLYKKE....!!!!!

4 av 5 gitarer gjenfunnet..... Kliss våte... Sjekk nå mitt spørsmål under Elektrisk Gitar. Trenger svar/tips brennkvikt..

Mer info kommer, men nå må vi få tørket utstyret

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.