Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva fikk du til jul?


ChristofferD

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fikk for det meste klær, og en jervenduk.. Og en ekstærn harddisk.. Lite musikkrelatert, men godt fornøyd likevel:)

Ellers ga jeg bort et midikeyboard da! Tror det var suksess :D

Edit: Du har tydeligvis vært mye snillere enn meg i år gunnar! ;)

Endret av Pilean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke noe musikkrelatert selv, men jeg ga dama den nye plata til My Chemical Romance og billetter til konserten deres i Spektrum i mars.

Ellers sitter jeg igjen etter jul og bursdag med 4000kr i gavekort på elkjøp, sautepanne, grillpanne og boken "1001 Beers to try before you die", og diverse annet. Godt fornøyd i år =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dette: http://www.vintagegitar.no/varekatalog/effekter-n-z/xotic/1596-xotic-demobrett

Og for meg så er det himmelsk å få boost/overdrive-pedaler (det jeg synes er morsomst å leke med) :D

Xotic er jævlig fett btw!

Også fikk jeg Keith Richards selvbiografi og Pink Floyd live at Pompeii av lillebror :)

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par Björn Borg boxere, flybilletter til London til meg og dama for å besøke bruttern og hans familie i London, Bergans boblejakke og festivalpass til ØYA 2011 :D

Til meg selv kjøper jeg etterhvert et sett med studiomonitorer (Adam eller Genelec), og antageligvis et Apogee duet lydkort cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting spesielt musikk relatert

Men fikk Wacken Open Air billett av mor og far! det er vel litt musikk relatert? :P

to gavekort fra playcom, så kan jeg hvertfall kjøpe litt musikk der!

og klær for det meste ;)

ellers kjøpte jeg nye bass strenger og billett til Judas Priest konserten i Bergen som julegave til meg selv xD

Endret av KH202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.